Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Postat (redigerat)
15 minuter sedan sa slejnard:

Lät gott med grillat! Längtar. Känner en som grillar året om. Gott va? 

Sant!

Egentligen är det väl märkligt att det krillas mest om sommaren. Hösten och vintern känns mer som naturligt krill-vänligt; starkt och krillat tjött utomhus när kylan blir svår och mörkret faller.

Jag skulle inte tacka nej till en McSlej; 80/20, kanske en hackad jalapeño som gömmer sig, ett par knaperstekta baconskivor varvat med sådana löjligt stora tomatskivor, cheddarosth och givetvis hemgjord burgardressing.

Nu vart ja hungri’😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Ooh HÄLVÄTTE vilken mumsig pä-tä!!!

Och så är det #100. Det kommer ingen att göra om i år😎

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Som jag ser det har vi f ö nu tvenne fortskaffningsmedel i Längstah; DoLs Helvetes-mobil och Fiddens flygande farkost.

I dag Sverige; i morgon världen!

Redigerat av CHAE
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan sa CHAE:

Sant!

Egentligen är det väl märkligt att det krillas mest om sommaren. Hösten och vintern känns mer som naturligt krill-vänligt; starkt och krillat tjött utomhus när kylan blir svår och mörkret faller.

Jag skulle inte tacka nej till en McSlej; 80/20, kanske en hackad jalapeño som gömmer sig, ett par knaperstekta baconskivor varvat med sådana löjligt stora tomatskivor, cheddarosth och givetvis hemgjord burgardressing.

Nu vart ja hungri’😠

Ja jöstanes det lät gott! 😋

Åt en filtallrik jag 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan sa slejnard:

Ett är då säkert! Tomorrow KPD there is, som han i star wars skulle sagt! Han den där vise

Yoghurt his name is.

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
16 hours ago, CHAE said:

Sant!

Egentligen är det väl märkligt att det krillas mest om sommaren. Hösten och vintern känns mer som naturligt krill-vänligt; starkt och krillat tjött utomhus när kylan blir svår och mörkret faller.

Jag skulle inte tacka nej till en McSlej; 80/20, kanske en hackad jalapeño som gömmer sig, ett par knaperstekta baconskivor varvat med sådana löjligt stora tomatskivor, cheddarosth och givetvis hemgjord burgardressing.

Nu vart ja hungri’😠

Det  är dessutom mycket nyttigare för kocken att grilla på vintern.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jag har varit veg, nu är jag mer deg.

 

Ikväll vankas fin fint bubbel och hasselbackspotatis med goa grejer.

 

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...