Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Ett 🎅 inlägg 👆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2021 Meanwhile at Fidden… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 51 minuter sedan sa CHAE: Meanwhile at Fidden… Nu var det slut på det goda för denna gången. Imorgon blir det kpd som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Ostbyxan leder fortfarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2021 Just nu sa Fidden: Ostbyxan leder fortfarande. Ostbyxa tar nog hem det😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Vem är ostbyxan? 😦 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Vi spontanspelade här på campingen. Riktigt kul 🤩 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2021 5 minuter sedan sa slejnard: Vi spontanspelade här på campingen. Riktigt kul 🤩 Müsigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 12 minuter sedan sa CHAE: Müsigt! Jåh! Ett väldigt lugnt ställe med många äldre. Vi är kanske 10-12 ekipage 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2021 35 minuter sedan sa slejnard: Jåh! Ett väldigt lugnt ställe med många äldre. Vi är kanske 10-12 ekipage Koolo. Minns när familjen var ute på husvagnssemester. Varje sommar från åk 7-9 härjade vi runt Sverige. Otroligt mossigt tyckte jag ju då men så här i efterhand är det ju ganska ball att säga att jag sett så gott som hela Sverige innan jag fyllt 18. Även om husvagnslivet var jävligt segt emellanåt…😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Jåh! Följde också med farsan när jag var liten. Nu åker vi själva jag å sambon. Tror det är det som är grejen att det inte händer så mycket. Vi tar det MYCKET lugnt. Imorn far vi vidare till nåt ställe där man kan hyra båt och fiska. Skulle bli betydligt svalare å. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 (redigerat) Här är havet alldeles nära där vi campar. Tänk att det finns de som aldrig sett havet 😞 . Så himla fint är det. Redigerat 8 december 2021 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2021 1 timme sedan sa slejnard: Jåh! Följde också med farsan när jag var liten. Nu åker vi själva jag å sambon. Tror det är det som är grejen att det inte händer så mycket. Vi tar det MYCKET lugnt. Imorn far vi vidare till nåt ställe där man kan hyra båt och fiska. Skulle bli betydligt svalare å. Vi försöker ju komma ut på landet så ofta vi kan. Väl där är det som bomull för själen. How ever brukar vi vandra på t ex Tjustleden och om det passar passar vi på att tälta någon natt eller två. Müsigt af! 1 timme sedan sa slejnard: Här är havet alldeles nära där vi campar. Tänk att det finns de som aldrig sett havet 😞 . Så himla fint är det. Jaa, nog fan är det märkligt att många inte ens sett havet. Själv är jag uppvuxen vid kusten och skulle inte ens tänka mig att bo inne i land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 9 timmar sedan sa slejnard: Vi spontanspelade här på campingen. Riktigt kul 🤩 Måste ändå ge dig lite cred att du bara gick omkring och anspelade på stödkonstruktioner. Djävligt irriterande när folk bara går på direkt om sin spont. 8 timmar sedan sa CHAE: Koolo. Minns när familjen var ute på husvagnssemester. Varje sommar från åk 7-9 härjade vi runt Sverige. Otroligt mossigt tyckte jag ju då men så här i efterhand är det ju ganska ball att säga att jag sett så gott som hela Sverige innan jag fyllt 18. Även om husvagnslivet var jävligt segt emellanåt…😏 Samma här! Norge och Finland brändes av på samma sätt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 😃 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 KPD å morn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 Morn å morn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 Eller bara en rak KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 Kpd? Skönt med lite svalare vindar nu. Ja inte fågelfylld blåst utan vindar med något lägre temperatur. Ja inte vindsvåningar utan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 18 juli 2021 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Kpd? Skönt med lite svalare vindar nu. Ja inte fågelfylld blåst utan vindar med något lägre temperatur. Ja inte vindsvåningar utan... Du lade precis av en brakskit va?🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 💩 Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 18 juli 2021 1 timme sedan sa Dark Of Light: 💩 […] Jahaaa, du bajsade t o m ner dig alltså (?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 Precis när man trodde att tråden nått en lägstah nivå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 Öpd & pipa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 På balkongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 I skuggan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 Svalt och skönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 Jodå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2021 Dela Postat 18 juli 2021 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts