Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
38 minutes ago, slejnard said:

Då tar jag en PT om det är okej? 

38 minutes ago, slejnard said:

🤩

Inte okej, lämna tillbaka den ögonaböj! 😡

Postat

Äh, låt grabben vara. Bara för att jag är ur slag och han nu äntligen får chansen till PT så behöver vi inte hacka på honom.

Öpd?

Postat

Tårtpromenaden börjar klarna för mig nu, men det är inte enkelt! Hur kommer det sig att den överhuvudtaget är gratis? Men nu behöver jag åka och inhandla strumpbyxor. Väntar ni här så länge?

Postat
44 minuter sedan sa slejnard:

He varmt förresten… KPD? 

Har en polare som är och vandrar ”någonstans i Norrland”. Han har varit där förr men säger att han aldrig någonsin har varit med om sådan här värme.

När drar vi till Mars?

Postat
33 minuter sedan sa Neosus:

I April! 

Sweet.

Postat
56 minuter sedan sa CHAE:

Har en polare som är och vandrar ”någonstans i Norrland”. Han har varit där förr men säger att han aldrig någonsin har varit med om sådan här värme.

När drar vi till Mars?

Ja det är varmt å gött! Vi brukar ha några varma dagar men detta är nog ovanligt

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa CHAE:

När drar vi till Mars?

Aha, en till Ozthresa? Ja, ja. Vänta du tills du upptäcker att dina lådor märkta "DIA bilder" har modifierats av mig. Numera står det inte "bilder" utan saker som "fragma", "mig" och, "rré".

Bra jeffla svettigt här också. Speciellt nu när jag har feber från sprutan. Ja, ja... Det är som jag brukar säga; vill man vara finsk, får man tåla pisk.

Öpd?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Och vill man vara frisk så måste man vara sjuk! Först alltså. För sedan kan man bli frisk. Man kan ju inte bli frisk om man inte har varit sjuk! För då är man ju redan frisk.

Jag till exempel är fullt frisk (i huvet)..

julli-hop.GIF.73ee6a398bd06bc2ab8ac28d7e57b77f.GIF

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.