-k9- Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 "Thinking as straight as a headless goose" var ju en användbar fras iofs. Såg ju bättre ut när man stavade lite med. Men jag har ju aldrig varit någon Gunde på att stava. Lite mera knugen på att stava. Kanske skulle skaffa en stavkyrka och se om det hjälper att skriva i en sådan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Östmans Musik i Ö-vik går i konkurs! Dom har funnits i 80 år. De e mye! Banne mej! Gunatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 1 minut sedan sa Neosus: Östmans Musik i Ö-vik går i konkurs! Dom har funnits i 80 år. De e mye! Banne mej! Gunatt! Tråkigt att alla musikaffärer dukar under nu. Men jag också g´natt nu med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Hej k9! Kul 🤩 gick inte sova. Så satans mygg! Nu fick jag in en myggtablett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Kan inte sova utan mygg heller. Har du några över? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Tror jag ger upp å tar en kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Var får man förresten in myggtabletter? I käften, för att slippa surret, eller i röven för att det är bara skit med alltihop? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 5 timmar sedan sa Fidden: Herregud. Detta kommer DoL älska. Ja, plötsligt händer det... 1 timme sedan sa slejnard: Hej k9! Kul 🤩 gick inte sova. Så satans mygg! Nu fick jag in en myggtablett Jaha ja. Det är till att ha tjänstefolk också. "GREEETAAAA!! Ta in en myggtablett till rosa paviljongen. Jag ämnar att övernatta i sovkammaren där!" Finns mygg i tablettform numera!? Vad härnäst..? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 (redigerat) Så fort jag gav upp nattsömnen blev jag dödstrött. Men jaja, nu har jag committat till denna dygning. Redigerat 11 juni 2021 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Däckade i soffan, föga förvånande. Eller fuego forvente, som det heter på spanska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Somnade om rätt fort å vaknade nu. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 juni 2021 Trådstartare Dela Postat 11 juni 2021 @-k9- Long time, no see! Kul att se dig. Hur är läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Vem är du och vad har hänt med CHAE? 😯 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 juni 2021 Trådstartare Dela Postat 11 juni 2021 1 timme sedan sa slejnard: Vem är du och vad har hänt med CHAE? 😯 Svaret på båda frågorna är; oklart!😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 31 minuter sedan sa CHAE: Svaret på båda frågorna är; oklart!😮 Du är säkert en sån där mör kis 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 juni 2021 Trådstartare Dela Postat 11 juni 2021 (redigerat) 18 minuter sedan sa slejnard: Du är säkert en sån där mör kis 😎 Är det nu jag drar rasist-kortet?!🇨🇱 (Kul och trevligt tidsfördriv f ö; gissa flaggan). Redigerat 11 juni 2021 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Vi tar bara VISA. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 7 minuter sedan sa CHAE: Är det nu jag drar rasist-kortet?!🇨🇱 (Kul och trevligt tidsfördriv f ö; gissa flaggan). Vadå, är det inte Chile? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Jag köpte ett rasistkort häromdagen till min Raspberry Pie. https://imagizer.imageshack.com/img923/4522/wRxVBC.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 7 minuter sedan sa Micke H: Jag köpte ett rasistkort häromdagen till min Raspberry Pie. https://imagizer.imageshack.com/img923/4522/wRxVBC.jpg Det där kan du trycka in i springan där solen inte skiner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 😞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Fasen ska ju regna imorn hela Dan å vi som tänkte iväg å campa å fiska 🤔. Nu kan ni säga nåt om Dan .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Spelar du i nåt band nu förtiden Micke? Vi ska ha spelning orepat nästa onsdag om det inte regnar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 5 minuter sedan sa Micke H: 😞 Se inte så ledsen ut, det blir ett minne för livet 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Carpet Dime! Bästa namnet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 4 minuter sedan sa slejnard: Spelar du i nåt band nu förtiden Micke? Vi ska ha spelning orepat nästa onsdag om det inte regnar. Näe, jag hoppade av Carpet Dime för...kanske ett halvår sen? Glöden är nästan helt borta, spelar inte ens på egen hand längre. Men du kör på, ser jag? 🙂 1 minut sedan sa Fidden: Se inte så ledsen ut, det blir ett minne för livet xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Jag funderar dock på att plocka fram acke-guran lite. Jag antar iallafall att det var vad sambon menade när hon sa att hon ville att jag skulle bli bättre på fingerpicking? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 2 timmar sedan sa CHAE: @-k9- Long time, no see! Kul att se dig. Hur är läget? Fina fisken, själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 Ska iväg och hjälpa till att förbereda för en flytt. Jag kommer bli tokig annars när flytten väl ska ske, om han som ska flytta planerar allt själv. Det bukar inte bli så bara då. Skapar alltid en massa extra moment och så har han Aspergers och ADHD så det är svårt att påverka det han redan planerat om man inte är med från början. Skicklig musiker som är en jäkel på att sjunga, lira acke och plinka plånk knappar. Så nu behövs kaffe och en massa gott humör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 juni 2021 Dela Postat 11 juni 2021 21 minuter sedan sa Fidden: Se inte så ledsen ut, det blir ett minne för livet Ett utökat minne tillomed? Jag frågar bara. Utan frågor får man inga svar. Fast jag vill inte ha svar. Varför frågar jag då? Det är det som är frågan.. Frågan i sig är inte så viktigt utan det är frågan som är frågan.. Frågor på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts