slejnard Postat 3 juni 2021 Dela Postat 3 juni 2021 Chansen ökar????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juni 2021 Dela Postat 3 juni 2021 Potatis! Finland spöade Tjeckien i håkkinh. Det hade varit kul om Trä kronor hade haft ett hockeylag som Finland hade fått möta på klassiskt vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juni 2021 Dela Postat 3 juni 2021 Ja det är lite sorgligt. Har som tappat en del av intresset för håkki senare år. Håll ställningarna. Går å lägger mig.. upp tidigt för fisketur ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 DANSKDJÄVLAR!!! Så, behövde bara få ur mig det efter senaste spionskandalen. Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Dol går i taket! 😄 Fisket hittills: en regnbåge 😊🎣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Fiskas det regnbågar? Spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Kaffe? Spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juni 2021 Trådstartare Dela Postat 4 juni 2021 42 minuter sedan sa slejnard: Dol går i taket! 😄 Fisket hittills: en regnbåge 😊🎣 🏳️🌈 Fan vad skönt att höra att ni inkluderande även på fisketur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 (redigerat) Ja 🙌 eller hur 😊 Redigerat 8 december 2021 av slejnard 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Bilden är tagen utanför Coops lastbrygga. En upptinad regnbåge från frysdisken. Notera även den på bilden av saknade, annars jämt inkluderade, håven för att ge illusionen av "nyfångat". Kpd? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Ser man lastbryggan (gammal som gatan) nertryckt i gräsmattan utanför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 19 minuter sedan sa Neosus: Ser man lastbryggan (gammal som gatan) nertryckt i gräsmattan utanför? Det är spången ( utanför Coop 😂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 46 minuter sedan sa Dark Of Light: Bilden är tagen utanför Coops lastbrygga. En upptinad regnbåge från frysdisken. Notera även den på bilden av saknade, annars jämt inkluderade, håven för att ge illusionen av "nyfångat". Kpd? Håvmästare 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 CHAE! Sådana här ungar trodde inte jag fanns! Hon är lite klen för kalibern, därav eldavbrotten men hon ÄR rutinerad värre!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 1 timme sedan sa slejnard: Håvmästare 😃 Finns som sås också. Även på Coop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Surströmmingskris i Västernorrland (apropå fiske)! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Jå hörde om det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juni 2021 Trådstartare Dela Postat 4 juni 2021 16 minuter sedan sa Neosus: Surströmmingskris i Västernorrland (apropå fiske)! Ja det var då en jävla tur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Käkar du int surströmming du int? 😲 Inte jag heller om jag ska va ärlig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Jag äter men skulle kunna klara mig utan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 1 timme sedan sa slejnard: Jag äter men skulle kunna klara mig utan! Jag klarar mig utan men äter inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 1 timme sedan sa Neosus: Surströmmingskris i Västernorrland (apropå fiske)! Det är mycket som krisar där uppe! Rekord många underkända fordon i besiktningar, somrarna är korta, covid härjar som aldrig förr, renarna skaver och tjuvjagas, myggen är stora som bilar, samerna diskrimineras och nu det här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Sannerligen så är det! Spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Ändå är man lite skeptisk..? Önskar man vore antiskeptisk. Ett par pump från en flaska och då vore man inte skeptisk längre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Väldigt 2021 det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Jodå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juni 2021 Dela Postat 4 juni 2021 Kolla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts