CHAE Postat 28 maj 2021 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2021 1 timme sedan sa Fidden: Förklara, med egna ord, hur gravitationen påverkar tiden. Blerfgu hybiatup ve taxolip grumplahump. I don’t talk mörkis. WHAT DO YOU MEAN?!? 1 timme sedan sa Fidden: Smittskyddsläkare från region Norrbotten på fyran. Skypar hemifrån en timmrad stuga, rödsvartrutig skjorta, nån form av älgstatyett i hyllan. Hade hört dialekten även om jag stängde av ljudet. Strong move. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2021 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2021 P T i samtligas ansikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 1 minute ago, CHAE said: P T i samtligas ansikten. Man måste ha samtycke innan man trycker in den i någons ansikte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2021 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2021 7 minuter sedan sa Naymari: Man måste ha samtycke innan man trycker in den i någons ansikte Ett nej är alltid ett nej; sjutton nej är ett ja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 30 minuter sedan sa CHAE: I don’t talk mörkis. WHAT DO YOU MEAN?!? Strong move. Såg en film från göteborgsvarvets barnlopp, där intervjuaren ställde en sån fråga till en liten tjej, typ "berätta med egna ord hur det kändes att springa i mål". Hon svarade typ "glabnahaaa", så jävla bra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Förklara, med egna ord, hur gravitationen påverkar tiden. Blerfgu hybiatup ve taxolip grumplahump. Allt jag "hör" är detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 Det intressanta är att om man kör den där meningen genom Google translate till svenska blir det: Blerigo khyviatop ve taxolip gryblahob. Mmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 Snille spekulerar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2021 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2021 That’s it; de tungomålstalande mörkisarna har till slut tagit över Längstah… Well, I’m out🤷🏻♂️ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 Kollade på några avsnitt av Amy Diamonds, förlåt, Deasismonts serie. Lite standardhandling för svenska serier just nu, men helt ok. Bättre än femmans variant tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 På pappret borde den vara 6,5 tum, men när man mäter den, inklusive gummigrejen, är den bara 5,9. Utan gummit, 4,7 tum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 Hög gummiratio, kan man tycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 maj 2021 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2021 2 minuter sedan sa Fidden: Hög gummiratio, kan man tycka. Sjukt sugen på att publicera den där rakt av i punschpralinens irrfärder. Just because… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 maj 2021 Dela Postat 28 maj 2021 Bäst att köra utan gummi! ...såatte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 Ja så e de me d e de! Morn å KPD. Fåglarna kvittrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 9 timmar sedan sa CHAE: Sjukt sugen på att publicera den där rakt av i punschpralinens irrfärder. Just because… Do it! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 10 hours ago, CHAE said: Sjukt sugen på att publicera den där rakt av i punschpralinens irrfärder. Just because… Fattar inte den tråden. Vet han hur en cirkel fungerar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 (redigerat) 10 timmar sedan sa Fidden: Hög gummiratio, kan man tycka. Äh, jag fick en notis på PostNörd appen om att jag hade ett paket att hämta, med måtten 1cm x 1cm x 1cm. Dessutom vägde den 1kg enligt uppgift. Vad fan har jag köpt tänkte jag!? Anrikat uran? Hög komprimerat bly? Mitt samlade intellekt? Ett väldigt, väldigt litet svart hål? Nej. Ett par handskar bara (nej, inte av gummi).... Otroligt... paketet var lika stort som ett standard kuvert och vägde i princip inget. Redigerat 29 maj 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 1 timme sedan sa slejnard: Fåglarna kvittrar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Äh, jag fick en notis på PostNörd appen om att jag hade ett paket att hämta, med måtten 1cm x 1cm x 1cm. Dessutom vägde den 1kg enligt uppgift. Vad fan har jag köpt tänkte jag!? Anrikat uran? Hög komprimerat bly? Mitt samlade intellekt? Ett väldigt, väldigt litet svart hål? Nej. Ett par handskar bara (nej, inte av gummi).... Otroligt... paketet var lika stort som ett standard kuvert och vägde i princip inget. Passade de pyttesmå handskarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 (redigerat) Perfekt! NU skojade du allt! Jobbar du på PostNord? Apropå det, hur går det med ditt finger? Kpd? Redigerat 29 maj 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Perfekt! NU skojade du allt! Jobbar du på PostNord? Apropå det, hur går det med ditt finger? Kpd? Lite stelt och svullet fortfarande om jag känner efter. Om jag inte gör det är det som vanligt. Kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 Orientaliskt bröllop på g utanför. Livemusik och dans. Eller ja, de slår på en trumma och tutar i en såndär tuta, samtidigt som bröllopsgästerna dansar i en ring. Tur jag har ipren hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 Tuttar i tuttar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 maj 2021 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2021 44 minuter sedan sa Fidden: Orientaliskt bröllop på g utanför. Livemusik och dans. Eller ja, de slår på en trumma och tutar i en såndär tuta, samtidigt som bröllopsgästerna dansar i en ring. Tur jag har ipren hemma. Skruva upp feststämningen genom att kontra med några riff på 11 samtidigt som du viftar med en kebab och ropar - Jehave! JEHAVE!! I haven skåden ljuset och det skola vara osth! Thank me later. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 maj 2021 Dela Postat 29 maj 2021 48 minuter sedan sa slejnard: Tuttar i tuttar Titception Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts