Fälten Postat 21 december 2020 Postat 21 december 2020 För grötigt, eller blev det ok? https://soundcloud.app.goo.gl/oM7ovKP8FoyA135J7 Ska använda ljud med mer skilda frekvenser nästa gång . mvh 1
candybag Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 Bra ljud och atmosfär, melodin funkar också. Tycker dock det saknas mellanregister i mixen. Basgången är för hög i relation till kicken och supersawen har för lite fläsk 🙂 Som inbiten trancefantast tycker jag introt blir för segt när det först är en minut beatmix-intro med mycket lowcut, och sedan 1 minut breakdown. Jag hinner tappa intresset! 2
Eness Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 Diggar plucken eller vad du använder som kommer in vid 2:06. Den hade du kunnat fada ut med delays tycker jag, i stället för att den slutar tvärt. För egen del händer det lite för lite melodiöst för att fånga mitt intresse. Lite bättre hihats och andra percussions skulle nog inte sitta fel. Definitivt ett bra första försök!
Fälten Postat 22 december 2020 Trådstartare Postat 22 december 2020 tackar för tänkvärd feedback! vi slipar vidare. 🙂 mvh fälten
Fälten Postat 23 december 2020 Trådstartare Postat 23 december 2020 (redigerat) Tack för feedback, här kommer ett försök till! ny låt, Länken verkar inte fungera, här är den: https://soundcloud.com/faltenmusic/901a // fälten Redigerat 23 december 2020 av Fälten
HowBoutSomeSnus Postat 24 december 2020 Postat 24 december 2020 Grym låt! Håller med det Candybag sa gällande mixen, men det verkar du ha fått till mycket bättre i andra versionen.
Fälten Postat 24 december 2020 Trådstartare Postat 24 december 2020 (redigerat) 35 minuter sedan sa HowBoutSomeSnus: Grym låt! Håller med det Candybag sa gällande mixen, men det verkar du ha fått till mycket bättre i andra versionen. Tackar, tack för komplimang och hoppas det var trevlig lyssning på julafton! // fälten Redigerat 24 december 2020 av Fälten
HowBoutSomeSnus Postat 24 december 2020 Postat 24 december 2020 8 hours ago, Fälten said: Tackar, tack för komplimang och hoppas det var trevlig lyssning på julafton! // fälten Absolut, god jul!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.