NIEMI Postat 23 november 2020 Postat 23 november 2020 (redigerat) Tjena! Detta är mitt första inlägg och jag har gjort min första låt meningen med den är att jag skulle behöva lite feedback över hur det låter😬 Låten har ännu inget namn och behöver erat tips 🙂 Skulle också vara extremt roligt om någon kan ge mig tips på denna och mina projekt i framtiden, samt om melodin kicken leadsen o.s.v. Jag kan inte se så mycket själv över vad som kan göras bättre. Tack på förhand! Lyssna på ID av NIEMI på #SoundCloud https://soundcloud.app.goo.gl/R6BY Redigerat 23 november 2020 av NIEMI
candybag Postat 24 november 2020 Postat 24 november 2020 Trallvänligt! Måste jag säga nåt så är det att jag tycker virveln sticker ut för mycket i low mid.
HagmanMusic Postat 27 november 2020 Postat 27 november 2020 Väldigt bra låt! De ända jag tycker du ska göra är att lägga till mer bas i droppet🙂
Lnsky Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 Bra låt! Kanske mer automation i droppet? Så att det blir lite mer variation?
Fälten Postat 2 december 2020 Postat 2 december 2020 Den var grym, ser fram emot fler grymma låtar 🙂 mvh fälten
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.