Björn Olsberg Postat 12 november 2020 Postat 12 november 2020 Hej! Om en liten stund kommer vi ta ner sajten för en lite större uppdatering och beräknas vara tillbaka vid 14-tiden. Mvh Björn & Andreas
Björn Olsberg Postat 12 november 2020 Trådstartare Postat 12 november 2020 Hej! Lite senare än beräknat är vi tillbaka. Fortfarande är det lite småsaker som återstår, men det är inget som hindrar från att öppna upp. Nyheterna är ganska många, alltifrån lite uppfräschat utseende med nytt utseende på artiklar, till optimeringar under huven. 2
slejnard Postat 12 november 2020 Postat 12 november 2020 Det ser väldigt bra ut! Funkar bra allt via datorn men i mobilen hittar jag inte forumöversikten? När jag i menyn enligt bild trycker på Studio forum så kommer bara topplista upp? 2
CHAE Postat 12 november 2020 Postat 12 november 2020 Håller med @slejnard Håller på att bekanta mig just nu men första intrycket är att det är lite joxigt att hitta just forumtrådarna. Utöver det tycker jag att det vart snyggt. Vänligen, CHAE 1
Björn Olsberg Postat 12 november 2020 Trådstartare Postat 12 november 2020 Kul att ni gillar det. Skulle precis redigera menyalternativet så det blir lättare att hitta rätt i mobilen 👍 Så det är löst alldeles strax. 2
CHAE Postat 12 november 2020 Postat 12 november 2020 (redigerat) 9 minuter sedan sa Björn Olsberg: Kul att ni gillar det. Skulle precis lägga in ett menyalternativ som gör det lättare att hitta rätt i mobilen 👍 Så det är löst alldeles strax. Gott så! Edith: nu vart det bra. Pra joppat! Redigerat 12 november 2020 av CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.