Diero Postat 3 november 2020 Postat 3 november 2020 Hej igen! Har försökt att jobba vidare med musiken och bli bättre på att producera. Vad tycker ni om min remix? Feedback uppskattas alltid jätte mycket! Vill som sagt förbättras ännu mer så jag kan fortsätta göra det jag älskar bättre ❤️ 1
Eness Postat 11 december 2020 Postat 11 december 2020 Tja, har inte åsikter kring det tekniska, men melodiskt är din version betydligt bättre och mer intressant än originalet! Blir ett bra driv när den byggs lugnare innan droppet, gillar det skarpt. Slingan sitter som en smäck 🤘
Diero Postat 11 december 2020 Trådstartare Postat 11 december 2020 Tack så mycket till er båda för era åsikter🙏🏼
Peter Remes Postat 27 december 2020 Postat 27 december 2020 Det flyter på fint, ser fram emot att höra nästa remix 🙂
Fälten Postat 28 december 2020 Postat 28 december 2020 Grym låt. Jag hade personligen skurit lite i mellanregistret i en eq på mastern. svängig låt! Mvh
NIEMI Postat 18 januari 2021 Postat 18 januari 2021 Mannen sväng iväg ett dm på instagram! @casperniemi
Diero Postat 18 januari 2021 Trådstartare Postat 18 januari 2021 (redigerat) Tack för era snälla kommentarer! Ska testa att skära lite på mellanregistret i mastern🙏🏼 Redigerat 18 januari 2021 av Diero
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.