Skall uppgradera datorn endel. Nytt moderkort, tja i stort sett allt nytt. Har även köpt ett äkta windows 10 som jag tänkte lägga in.
Till frågan: har ju massa pluggar typ Superior drums med massa olika bibliotek nerladdat samt lite annat blandade sång å mixnings plugins. Nått som är viktigt att tänka på ?
Tänkte lägga Windows på en ren hårddisk.
Om det funkar att biblioteken ligger kvar på den andra disken (båda ssd) sen hur smidigt det blir med nytt moderkort å nytt windows med alla licenser åså mm har ju USB till endel men endel är ju reggade på annat sätt så om alla brukar gå att regga om. Sen har jag endel inspelat på cubase som jag funderar på om det räcker att låta projekten på den hårddisken c (som sen blir d)
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
Larsa79
Hej
Skall uppgradera datorn endel. Nytt moderkort, tja i stort sett allt nytt. Har även köpt ett äkta windows 10 som jag tänkte lägga in.
Till frågan: har ju massa pluggar typ Superior drums med massa olika bibliotek nerladdat samt lite annat blandade sång å mixnings plugins. Nått som är viktigt att tänka på ?
Tänkte lägga Windows på en ren hårddisk.
Om det funkar att biblioteken ligger kvar på den andra disken (båda ssd) sen hur smidigt det blir med nytt moderkort å nytt windows med alla licenser åså mm har ju USB till endel men endel är ju reggade på annat sätt så om alla brukar gå att regga om. Sen har jag endel inspelat på cubase som jag funderar på om det räcker att låta projekten på den hårddisken c (som sen blir d)
mvh
Lars
14 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.