Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag är ny på hela Spotify-fronten och har skrivit en låt som jag spelade in hos Ove Andersson (spelat bas med Thomas Ledin i 20 år) i Borås. Jag hade gärna fått lite feeback på själva låten vad gäller texten samt melodi, men även hur man kan tänka i fortsättningen med dynamik osv. Detta är en long-lost dream för mig som nu gått i uppfyllelse. 1500 spelningar på första veckan (vet ej om det är bra eller dåligt) men för mig spelar resan mer roll om att bli bättre låtskrivare! Hjälp snälla! 😄 Tack på förhand! MvH Noa 

https://open.spotify.com/track/2vW4dhlzgfzY21PG32UUfV?si=4wDHGuFAQGOSVL4c6zw42A

• Gilla 1
Annons
Postat

Det var väl inte så tokigt. Kanon för första låten. Jag tror du ska bara jobba på . Försöka jobba fram dit eget sound 🙂 Kanske jobba med en producent framöver så ni kan få en röd tråd i produktionen. 

Kör på! Bra jobbat

• Gilla 2

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.