Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag söker just nu en sångare till en eller två popballader, ganska soft musik. En av låtarna mer akustik än den andra, omöjligt att beskriva musiken såhär men tror att det finns lite coldplay influenser åtminstone i en av låtarna. Hör av dig vid intresse så skickar jag en länk så du kan lyssna om det är något för dig. 

Hälsningar 

Tomas

Annons
Postat

Trevligt! Är du inriktad på någon särskild musik? Finns det någon inspelning med dig man kan lyssna på?

Med vänlig hälsning 

tomas

Postat

Hej igen och ursäkta sent svar. Har en förkärlek till amerikansk västkustmusik men är nog hyfsat allround. Jag har lite dåligt med inspelningar men ska nog kunna skaka fram nåt. Ska jag maila eller lägga det här? 
Mattias 

Postat (redigerat)

Hej!

Du får gärna lägga upp det här om det känns okej. Annars får du gärna skicka en länk till exempelvis soundcloud eller youtube. 

Annars mejla till eggersmusic.tomas@gmail.com

Med vänlig hälsning

Tomas

Redigerat av Tordahl
  • 4 veckor senare...
Postat

Hej, 

Jag är en sångare, har lagt upp en del inspelningar på facebook. Covers.

Vill gärna ha möjligheten att sjunga till originallåtar...

Har några inspelningar jag gjort för några månader sedan.. Ett projekt skulle motivera mig att öva mer..

con te partiro.mp3 The anthem.mp3

• 2 veckor senare...
Postat
On 2020-10-14 at 06:47 sa Tordahl:

Hej!

Du får gärna lägga upp det här om det känns okej. Annars får du gärna skicka en länk till exempelvis soundcloud eller youtube. 

Annars mejla till eggersmusic.tomas@gmail.com

Med vänlig hälsning

Tomas

Hej! Har mailat dej en länk. Lyssnat? Mattias 

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.