Avicii2 Postat 24 september 2020 Postat 24 september 2020 Hej! Jag undrar i själva verket vilken som är bäst av Yamha högtalare eller genelic högtalare?
candybag Postat 24 september 2020 Postat 24 september 2020 7 minutes ago, Avicii2 said: Hej! Jag undrar i själva verket vilken som är bäst av Yamha högtalare eller genelic högtalare? Avicii använde Genelec. Thread closed!
Avicii2 Postat 24 september 2020 Trådstartare Postat 24 september 2020 Är det en bra idé att sälja Yamaha högtalarna och köpa genelic istället?
candybag Postat 24 september 2020 Postat 24 september 2020 1 hour ago, Avicii2 said: Är det en bra idé att sälja Yamaha högtalarna och köpa genelic istället? Om jag får lyssna på din låt så kan jag svara 🙂
CHAE Postat 25 september 2020 Postat 25 september 2020 8 timmar sedan sa Avicii2: Är det en bra idé att sälja Yamaha högtalarna och köpa genelic istället? Hej, jag vill gärna att du utvecklar din frågeställning, okej. Vad är det med dina Yamaha-monitorer som du upplever inte håller måttet? Har du hört ett par Genelect som låter bättre? Vänligen, CHAE
Nenne Postat 25 september 2020 Postat 25 september 2020 8 hours ago, Avicii2 said: Hej! Jag undrar i själva verket vilken som är bäst av Yamha högtalare eller genelic högtalare? Nej du ska inte byta. Yamaha är utmärkta monitorer.
VayzeriA Postat 25 september 2020 Postat 25 september 2020 12 timmar sedan sa Avicii2: Hej! Jag undrar i själva verket vilken som är bäst av Yamha högtalare eller genelic högtalare? Enkelt svar som andra försöker säga, försök låna/öppet köp och lyssna hemma på andra högtalare, tillsammans med dom som du har som referens. Vilka låter bäst?
candybag Postat 25 september 2020 Postat 25 september 2020 3 hours ago, osiris said: Varför skulle nån vilja ha Genelec? 🤢 Ett par 8341:or med SAM-kittet hade väl inte varit fy skam?
osiris Postat 25 september 2020 Postat 25 september 2020 15 minuter sedan sa candybag: Ett par 8341:or med SAM-kittet hade väl inte varit fy skam? Hade jag fått dem hade jag sålt dem.. skulle aldrig ta i dem med tång ens 🤣
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.