Jump to content
Annons

Demo av 01X


saverman

Recommended Posts

Annons

helt otroligt! Stel tysk försöker agera hysterisk säljar-amerikan. Jag blir superstressad av honom. Näe, de där yamahagrejerna passar absolut inte mig...jag skulle inte kunna göra någonting. Ge mig bara ett litet skolpiano istället. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Han var rolig men fortfarande hyffsat sansad, har sätt galningar som ska sälja musikmaskiner både i verkligheten och på internet,

var det inte här som nån lagt länk med en heelt speedad snubbe som mitt i sina eforiska drömvärlstankar hetsat skulle förklara hur

absurd bra Reason var? Den mannen var nog inte normal ens i nyktert tillstånd!

MVH-Peder

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Han var rolig men fortfarande hyffsat sansad, har sätt galningar som ska sälja musikmaskiner både i verkligheten och på internet,

var det inte här som nån lagt länk med en heelt speedad snubbe som mitt i sina eforiska drömvärlstankar hetsat skulle förklara hur

absurd bra Reason var? Den mannen var nog inte normal ens i nyktert tillstånd!

MVH-Peder

Det var i alla fall inte James Bernard som är den officielle demonstreraren. Lugn och sansad man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hej igen!

Nej denne har med all största sannolikhet ingen koppling till Propellerhead, måste leta upp den var helt vansinnig, på gränsen till lyteskomik!

(Det var inte Reason utan PowerCore! (Hatten av till Majken!))

MVH-Peder

Redigerat av Peder
Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud... Detta var minst lika illa som prodikeys videon, fast inte på samma sätt. Shit vilken tok... Drar mig till minnes fler jobbiga försäljar videos här, kanske inte just reason... men... ska leta...

Link to comment
Dela på andra sajter

"What else can we record? Some keys maybe? What a coincidence, I have keys right here!"

Vilken jävla lirare. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...