Inge Koski Postat 24 september 2020 Postat 24 september 2020 (redigerat) Hej, jag undrar om någon vet hur man gör en återställning av programmet Cubase LE AI9 Just nu är underdelningen av takterna på 3 när det ska vara på 4 Redigerat 30 september 2020 av CHAE
VayzeriA Postat 24 september 2020 Postat 24 september 2020 3 timmar sedan sa Inge Koski: Hej, jag undrar om någon vet hur man gör en återställning av programmet Cubase LE AI9 Just nu är underdelningen av takterna på 3 när det ska vara på 4 Hur menar du nu?
Peter Roos Postat 24 september 2020 Postat 24 september 2020 8 timmar sedan sa Inge Koski: Hej, jag undrar om någon vet hur man gör en återställning av programmet Cubase LE AI9 Just nu är underdelningen av takterna på 3 när det ska vara på 4 Taktindelningen ligger väl i transportpanelen. Klicka där och ändra (var längesedan jag höll på med Cubase, men...).
Inge Koski Postat 30 september 2020 Trådstartare Postat 30 september 2020 Tack och bock! Det löste sig med att jag skrev 5/8 i transportpanelen....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.