Daze91 Postat 18 september 2020 Postat 18 september 2020 (redigerat) Hej, Som titeln avslöjar så söker jag en duktig producent som vill göra musik ihop. Jag rappar (svenska och engelska) och kan sjunga. Jag lyssnar främst på artister som: Eminem, Nas, Kendrick Lamar, J Cole, Erik Lundin osv. Mina styrkor är min kreativitet och jag är riktigt bra på att skriva texter. Behöver bara hitta min Dr. Dre (nöjer mig med en billig kopia av honom haha). Jag tror verkligen att vi kan skapa grym musik som förhoppningsvis kan inspirera andra. Hör gärna av dig! Redigerat 18 september 2020 av Daze91
BeatTheBeatUp Postat 11 oktober 2020 Postat 11 oktober 2020 Typ av hip hop beats vill du ha. Trap liknande eller mer boom bap?
Teflon Postat 26 oktober 2020 Postat 26 oktober 2020 Lägg upp en inspelning där du rappar och sjunger lite. Så kan man ta det därifrån! Gör en audition 🙂
Terror Postat 29 oktober 2020 Postat 29 oktober 2020 Precis som andra skriver.. Vissa utav oss här ligger på en nivå där VI väljer vem vi vill jobba med, inte tvärtom. Så det vore kul att höra dig rappa lite först innan man bokar upp tid i kalendern.
Dropkickmonk3y Postat 1 november 2020 Postat 1 november 2020 Precis. En demo, sen får vi se vem detta passar oss.
beatsbykinjas Postat 10 februari 2021 Postat 10 februari 2021 (redigerat) kika in på min nya insta Beatsbykinjas och hör av dig om du fortfarande söker producent Denna har jag producerat rappar sjunger, skrivit, mixat mastrat. Redigerat 10 februari 2021 av beatsbykinjas glömde länk
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.