Hasselsnoken Postat 16 september 2020 Postat 16 september 2020 Tjena! Har sett att några tagit upp olika saker om artistnamn och så här på forumet. Jag skulle verkligen behöva ett artistnamn själv då jag inte vet vad jag ska kalla mig. Är absolut ingen stor producent eller så utan bara ha som t.ex. soundcloud namn. Vad som helst som förslag går bra
HomerJSimpsson Postat 17 september 2020 Postat 17 september 2020 Ska det vara på engelska ? The H Snok eller Snooky Boy ... annars är det absolut inget fel med ' Hasselsnoken '.
Hasselsnoken Postat 17 september 2020 Trådstartare Postat 17 september 2020 Jo precis, på engelska eller ett som inte betyder något egebtligen utan bara låter bra, ex alesso, avicii. Och måste ju inte vara kopplat till hasselsnoken.🙂
osiris Postat 17 september 2020 Postat 17 september 2020 Natrix Natrix - Snok på latin Coronella austriaca - Hasselsnok på latin Mitt val skulle dock va 'Natrix' 🙂
Hasselsnoken Postat 17 september 2020 Trådstartare Postat 17 september 2020 Natrix var ganska coolt. Kanske får kalla mig det🙃 1
osiris Postat 17 september 2020 Postat 17 september 2020 6 timmar sedan sa Hasselsnoken: Natrix var ganska coolt. Kanske får kalla mig det🙃 Ska jag skriva en faktura med en engångssumma eller kör vi royalty-modellen? 😉 2
Hasselsnoken Postat 17 september 2020 Trådstartare Postat 17 september 2020 3 timmar sedan sa osiris: Ska jag skriva en faktura med en engångssumma eller kör vi royalty-modellen? 😉 Ta det med min manager, du kan maila på: maxmartin@superproducer.com😄👍 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.