Avicii2 Postat 5 september 2020 Postat 5 september 2020 Nu är det såhär att jag vill ha ett artist namn, ett seriöst artistnamn, typ som Avicii, Tiesto och kygo. Skriv!
slejnard Postat 5 september 2020 Postat 5 september 2020 Du har ju ett nu. Avicii2 😄 (lagomt ambitiöst) Annars: DJ Avec, Lets Rumble, Partystarter, FireStorm
Avicii2 Postat 14 september 2020 Trådstartare Postat 14 september 2020 (redigerat) Hej! Vet att jag ställt denna fråga innan men vill veta om det är någon mer som har något framgångsrikt artistnamn att bjuda på. Dock inte det jag har nu, är bara något jag skrev för jag har lite svårt med artistnamn 😅 Avicii tog ju sitt artistnamn från buddismen Avici = den lägsta nivån inom det buddhistiska helvetet. Men vad är det jag ska ta? 🤔 Redigerat 14 september 2020 av Avicii2
CHAE Postat 14 september 2020 Postat 14 september 2020 27 minuter sedan sa Avicii2: Hej! Vet att jag ställt denna fråga innan men vill veta om det är någon mer som har något framgångsrikt artistnamn att bjuda på. Dock inte det jag har nu, är bara något jag skrev för jag har lite svårt med artistnamn 😅 Avicii tog ju sitt artistnamn från buddismen Avici = den lägsta nivån inom det buddhistiska helvetet. Men vad är det jag ska ta? 🤔 Slog ihop din nya artistnamns-tråd med den här och påminner om att en tråd räcker, m’kay. /CHAE, mod
martinm Postat 15 september 2020 Postat 15 september 2020 Kanske ett namn på latin Curiosum eller Quaerentem
pme (oregistrerad) Postat 15 september 2020 Postat 15 september 2020 Avicii är något buddistiskt. Finns nog mycket att hämta där om man vill ha något avicii inspirerat.
Avicii2 Postat 15 september 2020 Trådstartare Postat 15 september 2020 (redigerat) 🙂 Redigerat 15 september 2020 av Avicii2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.