fredrikberg Postat 30 augusti 2020 Postat 30 augusti 2020 Hej! Jag har släppt en ny låt som heter "Följ med" https://open.spotify.com/track/2h01Qd0XZaSfE7yC05LNGH?si=SjjgH94nQ7SzNkKkZMCSNA Bästa hälsningar Fredrik
fredrikberg Postat 31 augusti 2020 Trådstartare Postat 31 augusti 2020 2 timmar sedan sa dajerszz: Sjön låt! Bra jobbat Tack så mycket! Roligt att höra. Bästa hälsningar Fredrik
dajerszz Postat 31 augusti 2020 Postat 31 augusti 2020 25 minuter sedan sa fredrikberg: Tack så mycket! Roligt att höra. Bästa hälsningar Fredrik Observera att jag stavade "skön" ist som "sjön" utan ett hån. 😛 hehe Ha det bäst!
Evil_E Postat 31 augusti 2020 Postat 31 augusti 2020 Riktigt trevlig bekantskap den där Följ med! Kommer definitivt att lyssna igen 🙂
fredrikberg Postat 1 september 2020 Trådstartare Postat 1 september 2020 19 timmar sedan sa dajerszz: Observera att jag stavade "skön" ist som "sjön" utan ett hån. 😛 hehe Ha det bäst! Jag tog det verkligen inte som ett hån. Ha det fint! 12 timmar sedan sa Evil_E: Riktigt trevlig bekantskap den där Följ med! Kommer definitivt att lyssna igen 🙂 Tackar tackar! Roligt att att du gillar! Bästa hälsningar Fredrik
PWLSputnik Postat 29 januari 2021 Postat 29 januari 2021 On 2020-08-30 at 18:27 sa fredrikberg: Hej! Jag har släppt en ny låt som heter "Följ med" https://open.spotify.com/track/2h01Qd0XZaSfE7yC05LNGH?si=SjjgH94nQ7SzNkKkZMCSNA Bästa hälsningar Fredrik Den här låten är ju riktigt bra! Jättefin. Kanske att rösten ska fram lite mer, två accordändringar sen är det här en hit. Skriv gärna 😃
fredrikberg Postat 5 februari 2021 Trådstartare Postat 5 februari 2021 On 2021-01-29 at 14:06 sa PWLSputnik: Den här låten är ju riktigt bra! Jättefin. Kanske att rösten ska fram lite mer, två accordändringar sen är det här en hit. Skriv gärna 😃 Hej! Tack så jättemycket! Roligt att du gillar låten. Håller med om att jag kunde ha höjt sången i mixen. Det är alltid så att jag kommer på i efterhand vad som kunde gjorts bättre, men om jag inte gör färdigt och går vidare så utvecklas jag inte. Höll länge på och stampade med samma låtar innan jag bestämde mig för "deadlines" vilket i mitt eget tycke tog mig framåt i musikskapandet. Tack för att du skrev! Bästa hälsningar Fredrik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.