VayzeriA Postat 24 augusti 2020 Postat 24 augusti 2020 (redigerat) Ville bara dela med mig av mitt tycke av Bias Amp 2. Har under längre tid använt Amplitube, men satan i gatan vad mycket bättre det låter. Dessutom ett stort plus för deras Amp-match. Importera ert stycke av ett gitarrljud i wav format och den kommer ställer in och matchar ljudet rätt nära! Mindre oljud/ problem i highend omrpdet som vissa ampsimmar får i samband med distar oljud m.m. Rätt nöjd med den lilla stund jag lirade Tack för mig👍🤟😎😎😎🤟👍 Redigerat 24 augusti 2020 av vayzeria
slejnard Postat 24 augusti 2020 Postat 24 augusti 2020 Intressant! 🙂 Lite sugen att prova nåt nytt. Kör med waves GTR som jag tycker funkar bra. Till nästa produktion tänkte jag köra både uppmickad stärkare och amp-sim.
VayzeriA Postat 24 augusti 2020 Trådstartare Postat 24 augusti 2020 (redigerat) Har testat GTR men tyckt det saknats något. Blev glatt överraskad över Bias Amp 2 ! Såg recension på Tuben, verkade intressant. Give it a go ! Både och? Ja varför inte. Har ju gjorts förut med gott resultat Redigerat 24 augusti 2020 av vayzeria 1
JohnRick Postat 28 oktober 2020 Postat 28 oktober 2020 Blev också glatt överraskad av BIAS Amp 2 (eller snarare vår shredder) efter att ha släppt material med Amplitube 4 de gångna åren. Till dess att vi provade Overlouds TH-U 3. Bäst hittills.
VayzeriA Postat 28 oktober 2020 Trådstartare Postat 28 oktober 2020 Overloud e rätt imponerande oxå. Fast helt slagen av Bias Amp😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.