Casper Bjerkehagen Postat 21 augusti 2020 Postat 21 augusti 2020 Soundmässigt rätt harsh i 2,5 khz och 5khz området, speciellt trummor och cymbaler Keep it up!
HomerJSimpsson Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 Lite Jaques Tati sommar vid havet känsla, men munspelet ta i som om den hade bråttom bort.
gebba Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 0:17 och 2:07 lät aningen högt och lite kort när det kom till dragspelen Du är inte sugen på o dela med dig av alla spår så jag kan remixa den och få mig lite träning :)? är absolut ingen expert utan har väl sysslat med musik i något halvår.Pm om de vore intressant som en kul grej.
Nenne Postat 22 augusti 2020 Trådstartare Postat 22 augusti 2020 14 hours ago, Casper Bjerkehagen said: Soundmässigt rätt harsh i 2,5 khz och 5khz området, speciellt trummor och cymbaler Keep it up! Ja precis. Jag börja tro att jag har en hörselskada som gör att jag inte hör det där! Jättestort tack för din input!!!
Nenne Postat 22 augusti 2020 Trådstartare Postat 22 augusti 2020 6 hours ago, gebba said: 0:17 och 2:07 lät aningen högt och lite kort när det kom till dragspelen Du är inte sugen på o dela med dig av alla spår så jag kan remixa den och få mig lite träning :)? är absolut ingen expert utan har väl sysslat med musik i något halvår.Pm om de vore intressant som en kul grej. Nja jag passar nog på det just nu. En del av sångspåren är copyrightade och jag har lovat att inte avhända mig dem. Det kan kanske komma väl till pass senare jag har eventuellt ett samarbete med en sångerska på gång. Men stort tack för erbjudandet.
Nenne Postat 22 augusti 2020 Trådstartare Postat 22 augusti 2020 25 minutes ago, ewroL said: skööööööönt och vaackert. Tack ewroL!!! 🙂
Nenne Postat 24 augusti 2020 Trådstartare Postat 24 augusti 2020 On 8/22/2020 at 4:43 AM, HomerJSimpsson said: Lite Jaques Tati sommar vid havet känsla, men munspelet ta i som om den hade bråttom bort. OK? Det spelar ingen roll jag är en bättre gitarrist än du någonsin kommer att bli. 😄 (ironi). 🙂
HomerJSimpsson Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 On 2020-08-24 at 15:24 sa Nenne: OK? Det spelar ingen roll jag är en bättre gitarrist än du någonsin kommer att bli. 😄 (ironi). 🙂 Spela jag gitarr ??! Oj, tack !
Nenne Postat 27 augusti 2020 Trådstartare Postat 27 augusti 2020 4 hours ago, HomerJSimpsson said: Spela jag gitarr ??! Oj, tack ! Jag skojade . . . 🙂
Nenne Postat 4 september 2020 Trådstartare Postat 4 september 2020 On 8/24/2020 at 9:11 PM, Nbient said: Originellt, kul och skönt. OK. DU har verkligen fattat! ( Flera TON av självironi 😁 ). Allvarligt: Jättekul att du gillade den och tog dig tid att skriva!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.