Xancerman Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 (redigerat) Hejsan, som ni säkert kan se i trådnamnet så heter jag Andreas Almström. Jag är för f.n. 20år, studerar till ljudtekniker i Luleå/Piteå på Universitetet/Musikhögskolan. Jag håller väl inte direkt på mycket med musik, och då kan man fråga sig varför jag sökt mig hit, intresset för musik är är visserligen väldigt stort (melodisk Death/Black) men jag har aldrig slunkit in på inspelarspåret ännu, diskussionerna om hårdvara är vad som lockat hit mig. Är i stånd med att köpa monitorer samt en portabel inspelingskälla, och via google så kom jag hit. vad kan en palt som jag hålla på med vid sidan av studierna om jag inte är aktiv inom musikskapande/mixande då? Datorspel är ett enkelt svar. För att gå djupare, ljud och ljudeffekter till datorspel, allt som man kan tänka sig. explosioner, lövprassel, stridsvagnar osv. har pysslat med datorspelsljud i ett antal år, och har som för många övergått till en enkel hobby till mer eller mindre ett yrke. Är (le exclusive titlé~~) Lead Sound Artist/Engineer på ett projekt som heter Red Orchestra ( www.redorchestragame.com ), för att fatta det kort så är det ett Förstapersons Andravärldskrigs krigsspel med dragningar mot soldatsimulation, ett spel som inriktar sig mer på att få saker och ting att uppföra sig realistiskt, än att göra det flashigt och coolt. Det finns en modversion som är gratis att ladda hem, dock kräver det att man har Unreal Tournament 2004 som vi helt enkelt gjort om från grunden. där har ni min historia, är det frågor el, dyl så är det bara att hojja till! edit: just snyggt, lyckades stava mitt eget namn fel i Ämnestiteln 😕 Redigerat 6 maj 2005 av Xancerman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Whälkommen, hooppas att du får nytta av allt klokt som sägs här på forumet, jag själv har trots min totala obildbarhet lärt mig en del.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hallå och välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Hej och välkommen till forumet man först älskar, sen hatar, sen lämnar, sen känner sug efter, sen kommer krypande tillbaks till 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zatri Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Tjena tjena 😛 Ha dä bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Hej o välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Xancerman Postat 8 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 8 maj 2005 ett ordentligt välkommnande iaf 😏 man tackar, man tackar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Musikhögskolepaltarna från Pite växer här... Tar en titt på din avatar och tycker mig se likheterna. Fint ritat! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Wilkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 8 maj 2005 Dela Postat 8 maj 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Välkommen dataspelsnisse 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Willkommen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Hejsan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Xancerman Postat 10 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2005 hej och åter tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jacvenza Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Välkommen.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 11 juli 2005 Dela Postat 11 juli 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 juli 2005 Dela Postat 11 juli 2005 Tjenare!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 17 juli 2005 Dela Postat 17 juli 2005 edit: just snyggt, lyckades stava mitt eget namn fel i Ämnestiteln Hehe... bra gjort! 😕 Välkommen föresten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.