martinm Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 (redigerat) Har gjort en alternativ skandinavienturné med mitt metalprojekt. Alla låtar är inspelade på svenska, danska och norska + ett bonusspår på tyska. https://songwhip.com/herr-hundhufvud-metal-orchestra/scandinavia-tour-2020 Redigerat 17 augusti 2020 av martinm
Erik dP Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Hejsan. Många olika plattformar, men det går inte att lyssna mer än ca 30 sekunder per låt på de jag testade om jag inte loggar in (och förmodligen måste betala). Komplettera gärna med tex Soundcloud och Youtube.
martinm Postat 17 augusti 2020 Trådstartare Postat 17 augusti 2020 11 minuter sedan sa Erik dP: Hejsan. Många olika plattformar, men det går inte att lyssna mer än ca 30 sekunder per låt på de jag testade om jag inte loggar in (och förmodligen måste betala). Komplettera gärna med tex Soundcloud och Youtube. Soundcloud Youtube 😀
Erik dP Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Lyssnade på de tre första låtarna på Youtube. Hårt gitarrkomp med svensk lyrik. Det låter bra. Antagligen kommer detta inte spelas på radio då denna typ av musik sällan spelas. Gissar att det är livescenen detta hör hemma.
martinm Postat 17 augusti 2020 Trådstartare Postat 17 augusti 2020 @Erik dP tack för att du lyssnade. Tyvärr kommer det nog inte att nå någon livescen. Inspelat i mitt musikrum / hemmastudio och når nog inte så långt utanför den 😀
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.