Knallertsweden Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 Vi i bandet Knallert kände att det var dags för en känga åt Tegnell och Sveriges coronastrategi. Vi har då gjort en cover på gamla 90-talshitten "Das Boot" och parat ihop den med bildmaterial från det klassiska barnprogrammet "Tårtan" och kallat den "Despot". Frasse i "Tårtan" tycker vi har stora likheter med A.Tegnell och resultatet blev rätt kul tycker vi, åven om ämnet är allvarligt... Här är länken:
Peter Roos Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 Gött jobbat! Att få med Tegnell, Tårtan och Das Boot i samma video borde bara det rendera till en utmärkelse:-) 1
gebba Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 (redigerat) Jag tycker det är kul med lite annorlunda låtar och musikvideon fick ni till med 🙂 Denhär låten 3 minuter in var det första jag tänkte på när jag fick höra om tegnell första gången haha. Redigerat 12 augusti 2020 av gebba 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.