Bresho Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 (redigerat) Hej alla! Jag har jobbat med en låt som heter Excited och jag har lagt ner jätte mycket tid på Mastering och mixning och jag undrar vad ni tycker om resultatet. Jag har hållit på så länge så jag hör inte längre vad jag gör. Det är därför jag kastar in den på det här forumet så jag får höra vad ni tycker. 😛 Redigerat 28 juli 2020 av Bresho
Bresho Postat 28 juli 2020 Trådstartare Postat 28 juli 2020 2 timmar sedan sa vayzeria: Svår att lyssna på..... Hör inget alls! Död länk ? Oj! ber om ursäkt råkade lägga ut den privat! men nu ska det funka
VayzeriA Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 Har bara just nu kunnat lyssna i mono via mobil, men låter lite vass på sina håll.
Nbient Postat 5 augusti 2020 Postat 5 augusti 2020 Standard och stendött. Ledsen kompis, men detta är inte musik för mig. Inte min genre heller för den delen, men när ”ish” spelas på radion så känner man något om låten är bra. Spelar ingen roll hur bra du mixar och mastrar om det inte finns hjärta och liv i musiken. Mina 2 ören.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.