mackee Postat 17 juli 2020 Postat 17 juli 2020 Tjena! Jag har lekt runt lite i fl studio nu ett tag och har kollat på diverse tutorials på youtube om hur man går till väga för att göra klart en hel låt. Har nu efter mycket om och men lyckats pussla ihop något som i mina öron låter helt ok 🙂 Men eftersom jag är nybörjare litar jag inte på mina kunskaper till 100% haha, därför skulle jag bli sjukt glad om jag kunde få lite kritik och feedback på mitt projekt. Genren är lite oklar men jag har försökt sikta in mig på progressive house och vanlig house. Om ni skulle hitta något som ni tycker behövs ändras i projektet, typ vad som helst, skulle det vara grymt skysst! Det skulle även vara najs om ni kunde ge mig allmänna tips kring proddandet så att jag vet vad jag ska förbättra till nästa gång! Mvh Gal1.mp3
Casper Bjerkehagen Postat 17 juli 2020 Postat 17 juli 2020 Not bad! Vill du ha en riktig master på det så hör av dig 🙂
mackee Postat 18 juli 2020 Trådstartare Postat 18 juli 2020 Tack, absoult, ska försöka lära mig grunderna själv först lite bara!
Gäst Postat 18 juli 2020 Postat 18 juli 2020 lite mer åt lo-fi hållet och jag hade drömt 🙂 🙂 hehe BRA
mackee Postat 19 juli 2020 Trådstartare Postat 19 juli 2020 Tack! Aa fattar vad du menar men har jävligt dålig koll på lo-fi dock🙄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.