HowBoutSomeSnus Postat 17 juni 2020 Postat 17 juni 2020 Vad tycker ni om min nya singel? Skrev den först på svenska, därefter på engelska. Den svenska versionen har en grym sångare jag känner sjungit in och släppt under sitt eget namn, den engelska är jag. All feedback välkommen! 🙂 Finns att strömma på alla plattformar: Engelska: https://song.link/i/1513347129 Svenska: https://song.link/i/1516545590
stesson Postat 17 juni 2020 Postat 17 juni 2020 Bra låt! Båda versionerna är bra, men jag föredrar den engelska. 1
HowBoutSomeSnus Postat 17 juni 2020 Trådstartare Postat 17 juni 2020 31 minutes ago, stesson said: Bra låt! Båda versionerna är bra, men jag föredrar den engelska. Tack!! Ja många säger detsamma, har själv svårt att förstå varför dock, då han har betydligt bättre sångröst än vad jag har.
kamisc Postat 27 juni 2020 Postat 27 juni 2020 Hej! Det är väldigt olika uttryck på sången. Hur låten är producerad/soundet passar bättre till den engelska rösten tycker jag. Gillar introt. Refrängen har bra melodi, men skulle nog vänt på dynamiken vers/refr och haft trummor och ös där istället då det känns som om det är crescendot. 1
HowBoutSomeSnus Postat 27 juni 2020 Trådstartare Postat 27 juni 2020 34 minutes ago, kamisc said: Hej! Det är väldigt olika uttryck på sången. Hur låten är producerad/soundet passar bättre till den engelska rösten tycker jag. Gillar introt. Refrängen har bra melodi, men skulle nog vänt på dynamiken vers/refr och haft trummor och ös där istället då det känns som om det är crescendot. En till som tycker den engelska är bättre alltså. Tack för feedbacken i övrigt, intressant det du nämner med dynamiken, tar med mig det till framtida låtar. Återigen tack för feedbacken!! Oerhört värdefullt 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.