HagmanMusic Postat 9 maj 2020 Postat 9 maj 2020 Hej alla! Jag undrar vad ni tycker om min senaste låt Ultraviolence vill gärna ha feedback! /AquaStranger
Sparklinglitter Postat 9 maj 2020 Postat 9 maj 2020 Jag är inte så hemma inom den genren så jag kanske är helt fel person att uttala mig men några saker jag lägger märke till: En väldigt cool låt/remix(?) ish. Kanske lite för långt intro och det känns som låten "tuggar" för mycket där ett tag och det händer inget förrän senare in i låten. Delen vid ca 4:54 gillar jag. Känns som låten får ett litet lyft där. Outrot är bra förutom att den slutar lite avbrubt. /Singer/songwriter
-Johan- Postat 9 maj 2020 Postat 9 maj 2020 Jag tycker de delar du har är bra, men det krävs mer variation och gärna fler element, gärna melodiska. Blir milt sagt repetitivt. Det där med samplet har du gjort snyggt ^^
candybag Postat 12 maj 2020 Postat 12 maj 2020 Bra stomme men jag tycker den är för enformig utan effekter eller mer modulation på melodierna. Bra mix också!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.