slejnard Postat 20 april 2020 Postat 20 april 2020 Hej bästa forumoider! Har komponerat en sång som ni gärna kan lyssna på och tycka till om. Lyrikvideo bifogas! 1
slejnard Postat 20 april 2020 Trådstartare Postat 20 april 2020 Tack så mycket mixamannen 🙏. Ska se över det där med 2k till nästkommande produktioner 👍 Låten har påbörjat sin resa till Spotify och släpps där den 8 maj 🙂
Erik dP Postat 20 april 2020 Postat 20 april 2020 (redigerat) Tre saker jag kommer att tänka på när jag hör denna: Wolfmother, flower-power/hippier, ...och att det är internationella marijuanadagen idag. ...Schyst låt att tuna out till gissar jag. Make love, not peace! Redigerat 20 april 2020 av Erik dP 1
-Johan- Postat 21 april 2020 Postat 21 april 2020 Ingen stil jag vanligtvis lyssnar på, men tycker den är skön. 1
slejnard Postat 21 april 2020 Trådstartare Postat 21 april 2020 11 timmar sedan sa Erik dP: Tre saker jag kommer att tänka på när jag hör denna: Wolfmother, flower-power/hippier, ...och att det är internationella marijuanadagen idag. ...Schyst låt att tuna out till gissar jag. Make love, not peace! Tack! Vilken trevlig liknelse även om jag inte brukar marijuana 🙂
slejnard Postat 21 april 2020 Trådstartare Postat 21 april 2020 5 timmar sedan sa -Johan-: Ingen stil jag vanligtvis lyssnar på, men tycker den är skön. Tack så mycket!
slejnard Postat 8 maj 2020 Trådstartare Postat 8 maj 2020 Numera även på Spotify 🙂 https://open.spotify.com/track/63pUChOSlTuFeHulNSOkRQ?si=UXDoYyLBQYOZ1DhjRFtZnA
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.