Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej! Jag är boende i Göteborg och gör elektronisk musik i FL Studio av och till. Är lite less på att jobba solo och hoppas på att i första hand träffa lite lokala samarbetspartners från stan här på forumet. Ha det så gott allesammans. 😄 

Mvh

Redigerat av Draco Nex
Annons
Postat
5 hours ago, illerill said:

Tjena!

Vad exakt är det du letar efter?

Just nu har jag en del på tapeten, men längre fram kan jag tänka mig en collab där jag sjunger/rappar lite om du är intresserad. Aldrig sysslat med elektroniskt, men gillar att testa på lite allt möjligt. 

Jag kommer som låt-producent att posta och söka i "samarbetsforumet" så småningom, men jag kan ju i alla fall berätta att jag letar efter unga musiker lokalt i Göteborg till att börja med. Jag har lite idéer om att bilda en grupp med EDM/Pop-musiker här i stan och jag kommer då att leta efter bl.a. några sångare/sångerskor, sångtextförfattare, DJ's och låt-producenter.

Bor du i Göteborg?

Postat
46 minuter sedan sa Draco Nex:

Jag kommer som låt-producent att posta och söka i "samarbetsforumet" så småningom, men jag kan ju i alla fall berätta att jag letar efter unga musiker lokalt i Göteborg till att börja med. Jag har lite idéer om att bilda en grupp med EDM/Pop-musiker här i stan och jag kommer då att leta efter bl.a. några sångare/sångerskor, sångtextförfattare, DJ's och låt-producenter.

Bor du i Göteborg?

Jag bor på Malta 😄

Postat
On 4/19/2020 at 7:48 PM, illerill said:

Jag bor på Malta 😄

Oj det var ju inte runt hörnet precis. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.