ratos (oregistrerad) Postat 16 mars 2004 Dela Postat 16 mars 2004 Hej ! ratos här ... gitarrist ... fast har mest blivit producering på senare tid .. Köpte min första gura - 85 o sen har det rullat på till o från ... ibland vill jag sluta helt ...men musik är min passion...mainly a love affair ... 😄 Tack o hej leverpastej 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 16 mars 2004 Dela Postat 16 mars 2004 Tjenare!! Var kom piprensare ifrån föresten? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 16 mars 2004 Dela Postat 16 mars 2004 Hejsan hejsan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 16 mars 2004 Dela Postat 16 mars 2004 Hej Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 16 mars 2004 Dela Postat 16 mars 2004 Hallå hej, som Victoria Silvstedt säger!! Välkommen hit! NEKO, vad har hänt med din logga, har du tvättat den i 90 grader, den har krympt!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 16 mars 2004 Dela Postat 16 mars 2004 Japp den är tvättad. Den var lite stor, och tog lite väl mycket plats. Fixat nu. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ratos (oregistrerad) Postat 18 mars 2004 Dela Postat 18 mars 2004 Tjenare!!Var kom piprensare ifrån föresten? 😛 Ehm.. Det var ett internt skämt mellan mig o jim beam. Tack för välkomnandet alla ... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 18 mars 2004 Dela Postat 18 mars 2004 Hallå allihopa, everybody! som mormonerna här i kungsbacka säger... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 18 mars 2004 Dela Postat 18 mars 2004 Ehm.. Det var ett internt skämt mellan mig o jim beam. HiYa låt mig gissa, du tog fel på ett sugrör och en piprensare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 18 mars 2004 Dela Postat 18 mars 2004 Eller så är han sotare? Då är man väl piprensare om något... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Tjena!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.