Erik dP Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 En liten visa för att liva upp stämningen i dessa coronatider... Musik/lyrik/framförande: Erik dP
Erik dP Postat 8 april 2020 Trådstartare Postat 8 april 2020 21 timmar sedan sa osiris: Verkligen upplyftande.. 😐 Roligt att du uppskattar de muntra tongångarna.
Peter Roos Postat 8 april 2020 Postat 8 april 2020 Lite Roger Waters i Pink Floyd över texten. Han brukar ha såna där reflekterande, lite melankoliska texter, gött. Speciell röst du har också, gillar det. 1
Erik dP Postat 9 april 2020 Trådstartare Postat 9 april 2020 20 timmar sedan sa Peter Roos: Lite Roger Waters i Pink Floyd över texten. Han brukar ha såna där reflekterande, lite melankoliska texter, gött. Speciell röst du har också, gillar det. Jag är rätt lyrikdriven, och försöker skriva texter som berör eller berättar en historia. Waters är ju en låtsnickrare som man kan vara glad över om man blir jämförd med. Jag är inte jätteförtjust i min egen röst men har förstått att den är godkänd hos alla mina fans...dvs typ alla mina 16 prenumeranter på Youtube.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.