stesson Postat 4 april 2020 Dela Postat 4 april 2020 (redigerat) Jag lyssnade på en av mina gamla låtar, som jag skrev för ca 10 år sedan. Jag bestämde mig för att göra en ny mix av den, där jag försökte få fram sången mer. Är dock fortfarande inte riktigt nöjd. Låten ligger lite för högt för min röst tror jag. Nån gång i framtiden kanske jag ska lägga helt ny sång i en lägre tonart, vi får se... Instrumentalt så känner jag själv att den är lite för "monoton", det borde hända nåt mer tycker jag. Vore tacksam för lite feedback. https://soundcloud.com/user-906575190/at-the-end-of-the-horizon Redigerat 5 april 2020 av stesson Ny mix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 4 april 2020 Dela Postat 4 april 2020 (redigerat) Några tankar från mig gällande mix; Sänk basen! Höj trummorna! Höj gitarrerna! Redigerat 4 april 2020 av osiris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.