Producenten10 Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 (redigerat) Tjabba! Jag letar efter någon som kan sjunga på min nya sommarlåt! Jag har skrivit text, musik och producerat låten själv. Så nu letar jag efter någon som vill, hinner och kan sjunga på låten. Du ska ha egna inspelningsmöjligheter hemma med profisonell mick. Jag ser helst att en kille sjunger på denna låten, då det passar bättre för just denna låten. Är du intresserad? Skicka i så fall ett klipp / ljudfil när du sjunger på svenska så jag får höra hur du sjunger. Tycker jag sedan att det låter bra så kommer jag att kontakta dig. Detta kommer gå rätt så snabbt eftersom jag har deadline på låten om 2 veckor. Skicka in ljudfilen till min mail på wi02eml@hotmail.com eller bara skicka med en länk i denna tråden! Jag har ca 100 000 spelningar på Spotify varje månad så detta är en jäkligt bra chans för er som vill få chansen att höras. Genre: EDM, tänk dig en svensk elektronisk sommarlåt. JLC, Samir o Victor. Ja åt det hållet lutar de. Redigerat 1 april 2020 av Producenten10 Glömde genre beskrivning
Producenten10 Postat 1 april 2020 Trådstartare Postat 1 april 2020 Det gör vi upp om jag känner att du är en lämplig sångare
Terror Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 On 4/1/2020 at 10:11 PM, Producenten10 said: Det gör vi upp om jag känner att du är en lämplig sångare Haha, snyggt. Lycka till..
Producenten10 Postat 3 april 2020 Trådstartare Postat 3 april 2020 1 timme sedan sa Terror: Haha, snyggt. Lycka till.. Haha jag har redan 4 som sjunger på låten idag. Den bästa av dom kommer jag släppa. Vill man något här i livet så får man chansa lite lilla vän 😂😅
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.