Zaahii Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 (redigerat) Tjena allihopa! Har släppt en ny låt på min soundcloud nu och skulle bli jätte glad om ni tog er tid o lyssnade. Jag testade och göra något helt nytt denna gång, hoppas ni gillar den Redigerat 31 mars 2020 av Zaahii
illerill Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 Vad placerar du detta i för genre? Väldigt speciellt. Svårt att ge feedback på. Låter som något som hade passat bra till svamp 🙂 Inget som spontant fastnar, men låter bra och hade passat i en chill-lista. Även något som får mig lite intresserad på vad mer du har producerat.
Zaahii Postat 31 mars 2020 Trådstartare Postat 31 mars 2020 4 timmar sedan sa illerill: Vad placerar du detta i för genre? Väldigt speciellt. Svårt att ge feedback på. Låter som något som hade passat bra till svamp 🙂 Inget som spontant fastnar, men låter bra och hade passat i en chill-lista. Även något som får mig lite intresserad på vad mer du har producerat. Vettefan vad det är för genre, det är jättesvårt och välja en. Men kul att du diggar den iaf. Producerar mycket house vanligtvis, så detta blev något i en helt annan riktning.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.