Dalen Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 (redigerat) I dessa coronatider sitter man ju mer hemma än någonsin. Då har man ju också mer tid i studion 🙂 Jag proddade därför ett beat till Kungens coronatal. Vad tycker ni? Jag är medveten om att de flesta här inne skriver/spelar/proddar visor eller hårdrock men ni kan ju lyssna ni också 😉 Produktionen är gjord i Logic. Använde Serum som synthplugg och basplugg. Annars är alla andra pluggar som använts Logics egna. Gitarren är en Fender Telecaster i en Vox AC30🤠 Redigerat 31 mars 2020 av Dalen La till info om gitarren.
Dalen Postat 2 april 2020 Trådstartare Postat 2 april 2020 On 3/31/2020 at 5:06 PM, Dark Of Light said: Härligt! 👍 Kalle G med låten, Svårt Leege. O ja, jag älskar hans uttal 😋
Dalen Postat 2 april 2020 Trådstartare Postat 2 april 2020 On 3/31/2020 at 2:45 PM, oioioi said: Heja Kungen!🤴 Absolut! Mer Carl Gustaf på både tv och i radio 😄
Sparklinglitter Postat 16 april 2020 Postat 16 april 2020 Egentligen tycker jag inte om allt häcklande om kungen och göra sig allt för "rolig" på hans bekostnad (kalla mig tråkig 😜 😝) men dina kreationer är ju episka😅 😄 !
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.