1pabloo Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 😄 Asså, ja e på jakt efter nå producent som kan producera lite á la fatboy slim typ, för sammarbete, för ja e inge vidare bakom spakarna , e re ingen där ute som vet nån eller känner sig träffad?? eftersom det verkar va så sabla många som går in på den här delen av forumet kan jag ju länka två låtar åxå http://www.xtreem.nu/plupp/mp3s/ å ja vet att skiten e dåligt mixad, men det skulle no gå å fixa lätt.. just nu har jag kontakt med förlag me håkan lidbo men d skulle va kul å hitta nå å göra musik me som har koll bakom rattarna!! man kan ju alltid pröva- ba höra av sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!1 Skit bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sharre Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 Dåligt mixat? Jag tyckte mixen var bra, låter eget - skönt med mixar som inte är så tillputsade... Riktigt catchigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 he he cassandra är ju helt underbar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bongoberra Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Håller med! Inte ofta jag postar men cassandra va suverän 😄 Det är Humor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mossman Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Kul och annorlunda BRA JOBBAT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Markus Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Väldigt bra låtmaterial. Med en ok produktion så kan ni säkert få det här krängt ut på etern och bland folk. Sommrig feeling alright. Svänger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FuJiSuN Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Man blir glad 🙂 Originellt o kul! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Yeah, take a walk on the wild side. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.