Cryptic Nerds (oregistrerad) Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 Tycker mix/master blev rätt basig och konstig, är det för basigt, ni med bättre lyssning? 🙂 https://delafil.se/a5e8cee0286c17d5/Cryptic_Nerds-Internet_Outlaws-2020.zip Där är mp3or V0 bitrate Finns ochså videon men är lägre bitrate på youtube så hörs nog inte lika bra. Ska inte göra om mixen men så jag vet tills nästa gång 🙂
Cryptic Nerds (oregistrerad) Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 4 hours ago, mixamannen said: FIna basnivåer. Lite vass mix dock. Sjuk låt! 🙂 Oki tack för lyssningen 🙂 pressade kanske volymen lite för mycket nog.
Casper Bjerkehagen Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 Håller med, låter helt korrekt 🙂 Subjektivt kan man tycka grejer, men basen är fin som den är om du är nöjd med själva ljudet
Cryptic Nerds (oregistrerad) Postat 2 mars 2020 Postat 2 mars 2020 On 3/1/2020 at 6:51 PM, Casper Bjerkehagen said: Håller med, låter helt korrekt 🙂 Subjektivt kan man tycka grejer, men basen är fin som den är om du är nöjd med själva ljudet Tack för lyssningen 🙂 gött då vet jag, ja inte helt nöjd med resten av ljudet, tänkte dock när jag fått ihop en drös EP's att remixa lite och göra en fulllängdare/samling men tar nog ett tag 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.