Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

HallÄ folks

Jag fÄr f-n inte till det hÀr och jag inbillar mig att man hittar problemet nÄnstans i min vÀnstra hjÀrnhalva.

Jag vill skicka en signal frÄn en kanal i PT ut till min externa Pre 73 och tillbaka till PT...detta via mitt Scarlett 6i6 (2gen) interface.

Det var lĂ€nge sen jag kĂ€nde mig sĂ„ korkad och jag skyller alltihop pĂ„ den f-bannade Focusrite Control 😑

Jag begriper inte hur man kan göra nĂ„got sĂ„ opedagogiskt ..eller sĂ„ Ă€r det den dĂ€r hjĂ€rnhalvan đŸ€”

Vilket som, det borde vÀl gÄ att göra iaf ..tanken Àr att jag iom det i efterskott kan vÀlja kanaler/instrument att "mjuka till".

NÄgon ? 

Redigerat av ala
Annons
Postat (redigerat)

🙂 

(FörstÄr att du tycker det Àr opedagogiskt, kör Logic sjÀlv och dÀr Àr det hur enkelt som helst, bara att inserta en I/O plugin pÄ spÄret, ange rÀtt input/output, klart... )

Redigerat av JakobP
Postat

Njaa..i PT Àr det vÀl inga större problem, dÀremot Mix Control ..

Och det Àr den nyare varianten dÀr det finns flikar med input alt output men sedan ligger 

bĂ„de in & ut under output ..förvirrande för gubbstrutt 🙂

Dock verkar det som jag fĂ„tt till`et nu sĂ„ 👊đŸ•ș🙏

Ps Logic e bra, har kikat in lite men vetef-n om jag har nerverna att börja lÀr in nytt ..

Postat

Det förstĂ„r jag, Ă€r man inkörd pĂ„ sin daw Ă€r det nog svĂ„rt att byta, vill inte ens tĂ€nka tanken sjĂ€lv... 😄

• 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.