Lacett1 Postat 27 januari 2020 Postat 27 januari 2020 (redigerat) Tjena! Försökt att få ihop en låt som blandar in lite mer vanlig housemusik med den lite hårdare typen! Låter allt som det ska?, mastering etc Tack som fan på förhand! ❤️ Redigerat 27 januari 2020 av Lacett1
slejnard Postat 27 januari 2020 Postat 27 januari 2020 Nån kompressor som pumpar men det kanske det ska. Lite too much för min del men bra jobbat ändå 🙂 1
Lacett1 Postat 27 januari 2020 Trådstartare Postat 27 januari 2020 Det stämmer men det är också tanken 😄 Fattar att detta kan vara lite "too much" för många dock 😉 1
Erik dP Postat 28 januari 2020 Postat 28 januari 2020 Låter som dansmusik brukar låta idag. I alla fall i mina öron. Slejnard har rätt ang kompressorn, men jag tycker mig ha hört denna pumpning i andra låtar. Det kanske blir lite för påtagligt i de lugnare partierna. 1
Lacett1 Postat 31 januari 2020 Trådstartare Postat 31 januari 2020 On 2020-01-28 at 13:14, Erik dP said: Låter som dansmusik brukar låta idag. I alla fall i mina öron. Slejnard har rätt ang kompressorn, men jag tycker mig ha hört denna pumpning i andra låtar. Det kanske blir lite för påtagligt i de lugnare partierna. Tack för input! Kanske ska ta och dra ner på pumpen ändå! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.