VayzeriA Postat 20 januari 2020 Postat 20 januari 2020 Som titeln angett. Kort fråga. Spelar det ngn roll hur jag monterar/ fäster ssd'n i chassi eller kan det ligga "löst" ovanpå min mekaniska? E ju mindre känsligt för vibrationer m.m. men är väl kylning jag undrar mest övre isf🤔 Dumma hälsningar från Sörmlänsk Smålänning.🤣🤘
tordA Postat 20 januari 2020 Postat 20 januari 2020 du kanske behöver en "docka" som du först monterar disken i, sen monterar du dockan i datorn
ONSatan Postat 20 januari 2020 Postat 20 januari 2020 Ska du inte flytta datorn då kan ssd-diskar ligga löst
Gäst Postat 20 januari 2020 Postat 20 januari 2020 Limma två distanser (plastbitar, trä etc) med dubbelhäftande tejp så det kommer lite luft mellan och sen SSDn.
peterT Postat 20 januari 2020 Postat 20 januari 2020 Min ligger löst längst ned i lådan. Har gjort så i flera år.
VayzeriA Postat 20 januari 2020 Trådstartare Postat 20 januari 2020 (redigerat) Tack för svar. Fäste den ganska långt ner i chassi med häftmassa. Sitter skitbra. Och den sitter över ventilationshål oxå🤣😎👊 Redigerat 21 januari 2020 av vayzeria Stavfel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.