BeyondLife Postat 9 januari 2020 Postat 9 januari 2020 Checka in mina acapella covers Kolla in Mariam på #SoundCloud https://soundcloud.com/mmmarabou
Nbient Postat 11 januari 2020 Postat 11 januari 2020 (redigerat) Varför acapella? Jag hör bara en röst som sjunger. Men den säger ingenting. Menar inte att vara hård. Ta det på rätt sätt. Du förefaller tonsäker och har en ”soulröst”. Men utan context är det svårt att tycka något. Låten du sjöng på gav dig inte rättvisa ps. Har du sökt till idol? Jag tror du skulle få en biljett. Tror du kan mer än ”trött slö rnb”. 2 cent. Redigerat 11 januari 2020 av Nbient
BeyondLife Postat 13 januari 2020 Trådstartare Postat 13 januari 2020 On 2020-01-09 at 19:33, rcuc said: Hej hej.. Vart bor du? I Göteborg
BeyondLife Postat 13 januari 2020 Trådstartare Postat 13 januari 2020 On 2020-01-11 at 02:47, Nbient said: Varför acapella? Jag hör bara en röst som sjunger. Men den säger ingenting. Menar inte att vara hård. Ta det på rätt sätt. Du förefaller tonsäker och har en ”soulröst”. Men utan context är det svårt att tycka något. Låten du sjöng på gav dig inte rättvisa ps. Har du sökt till idol? Jag tror du skulle få en biljett. Tror du kan mer än ”trött slö rnb”. 2 cent. Jag håller med dig, jag har inte tillgång till inspelningsstudio just nu men snart så
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.