slejnard Postat 29 februari 2020 Postat 29 februari 2020 Nu är vi i Piteå insläpp 21! Ska fläska på en friterad banan å kaffe
Naymari Postat 29 februari 2020 Postat 29 februari 2020 19 minutes ago, slejnard said: Börjar kl 22! Hur ska man orka?! Gud vad sent. Satt just och funderade på att gå och lägga mig. 21:30 en lördag. Party hard
slejnard Postat 29 februari 2020 Postat 29 februari 2020 Hemma! Schysst spelning men man såg inte så bra
slejnard Postat 29 februari 2020 Postat 29 februari 2020 Jävulskt med snörök så kör försiktigt när ni far hem ☺️
Gäst Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 det finns två gudar i bibeln Herren och Skaparen den första är mörk, beviset är att han ber om hämnd och lydnad Skaparen är gudomligt ljus, eller Jesus men det finns falska jesusar, utomjordiskt ljus bibeln är full av mörka judiska texter.
Dark Of Light Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 4 timmar sedan, Naymari said: Vilken förbaskad fin PT Mycket snyggt, rentav vackert! 1 timme sedan, ewroL said: vaknade nyss, vänt på dygnet Nu igen? Men då ligger du ju rätt till. 26 minuter sedan, ewroL said: det finns två gudar i bibeln Herren och Skaparen den första är mörk, beviset är att han ber om hämnd och lydnad Skaparen är gudomligt ljus, eller Jesus men det finns falska jesusar, utomjordiskt ljus bibeln är full av mörka judiska texter. Dark Of Light..?
Dark Of Light Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 Är hyfsat hes eftersom jag "fick" ta över micken en del ikväll. Jobbigt dock med en del töser som förväntade sig en viss fortsättning på kvällen. Bara för att man gapar lite i en mick.... märkligt det där...
Gäst Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 2 minuter sedan, Dark Of Light said: Är hyfsat hes eftersom jag "fick" ta över micken en del ikväll. Jobbigt dock med en del töser som förväntade sig en viss fortsättning på kvällen. Bara för att man gapar lite i en mick.... märkligt det där... säger du nej till en avsugning?
Dark Of Light Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 56 minuter sedan, ewroL said: säger du nej till en avsugning? Ja.... ett par till och med ikväll. Men... jag är ändo DoL!
drloop (oregistrerad) Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 Jahupp, tänkte jag skulle sjunga live i år. Men nu vet ja inte, blir avskräckt. 🙃
CHAE Postat 1 mars 2020 Trådstartare Postat 1 mars 2020 12 timmar sedan, ewroL said: vaknade nyss, vänt på dygnet 11 timmar sedan, ewroL said: det finns två gudar i bibeln Herren och Skaparen den första är mörk, beviset är att han ber om hämnd och lydnad Skaparen är gudomligt ljus, eller Jesus men det finns falska jesusar, utomjordiskt ljus bibeln är full av mörka judiska texter. 10 timmar sedan, ewroL said: säger du nej till en avsugning? 5 minuter sedan, ewroL said: runkar på hjärnor med insektskänsel... usch! Det finns åtminstone rum för utveckling hos den här individen.
slejnard Postat 1 mars 2020 Postat 1 mars 2020 Idag kommer brorsan med familj och ska vara ett halvår. Dom har hyrt ett hus. Blir kult. Hämtar dom ikväll från flygplatsen
Recommended Posts