Dark Of Light Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 5 timmar sedan, Neosus said: Vag... äh! ☺️ 3 timmar sedan, Dark Of Light said: Vad tänkte du skriva? 2 timmar sedan, Neosus said: Vag... äh!! ☺️☺️ Vad tänkte du skriva? (känns som detta kan bli en lång kväll)
Naymari Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 9 hours ago, Dark Of Light said: Oja! Mycket sötare, ingen rökighet i allmänhet. Mycket kolatoner och vanilj/chocklad mm. En av mina favoriter, går ner som saft. En annan favorit Rom är måhända inte lika komplex som virre eller cognac för den delen, men det kan ibland vara en lättnad. Att hålla det enkelt. Nåja, det går allt att komplicera romandet också. Ljust - mörkt - olika länders varianter mm. Röker pipa och cigarr emellanåt och dessa drycker är ett fint komplement. Kul, ska spana in! Kanske slår till på en sådan och testar! Dag ett avklarad. En bra låt gjord. Folk var lyriska. Det var kul. Fyra dagar kvar
Dark Of Light Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 24 minuter sedan, Naymari said: Kul, ska spana in! Kanske slår till på en sådan och testar! Dag ett avklarad. En bra låt gjord. Folk var lyriska. Det var kul. Fyra dagar kvar Låter kanon! Man blir nyfiken på materialet. Lycka till.
Naymari Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 11 minutes ago, Dark Of Light said: Låter kanon! Man blir nyfiken på materialet. Lycka till. Kan tyvärr inte dela med mig av materialet innan det blir släppt officiellt. NDA och så. Men så fort det släpps kommer längstah få en uppdate så det stänker om det!
Dark Of Light Postat 27 februari 2020 Postat 27 februari 2020 (redigerat) Morn&kpd. 9 timmar sedan, Naymari said: Kan tyvärr inte dela med mig av materialet innan det blir släppt officiellt. NDA och så. Men så fort det släpps kommer längstah få en uppdate så det stänker om det! Spännande. Jag väntar iklädd sydväst och paraply. 2 timmar sedan, ewroL said: vänt på dygnet ˙uǝʇxǝʇ åd ʇuɐ̤ʌ Redigerat 27 februari 2020 av Dark Of Light
Gäst Postat 27 februari 2020 Postat 27 februari 2020 (redigerat) "nyheter" = inavlad vänsterpropaganda Redigerat 27 februari 2020 av ewroL
Gäst Postat 27 februari 2020 Postat 27 februari 2020 https://www.friatider.se/ inavlad högerpropaganda om ni är trött på inavlad vänsterpropaganda
Dark Of Light Postat 27 februari 2020 Postat 27 februari 2020 Vår i luften! En tillfällig svacka men ändå. Kpd och en god pipa på balkongen.
Recommended Posts