Dark Of Light Postat 25 februari 2020 Postat 25 februari 2020 Åh vagott!!! 👍 Bra skit det där, man blir inte frisk men det blir bra jeffla roligare att vara sjuk. En rökig djävel det också, nästan så man behöver bestick. Har ett par rör liggande också. I förebyggande syfte.
Dark Of Light Postat 25 februari 2020 Postat 25 februari 2020 Btw, det har snöat. 10cm snöslask som kommer att frysa i natt till ett helvete att försöka gå på. Några dagar med minusgrader, sedan ska det töa loss igen. Vilken "vinter"...
Fidden Postat 25 februari 2020 Postat 25 februari 2020 13 timmar sedan, Dark Of Light said: Volvo 92, finns den? 😳 Nej men saaaaab
Fidden Postat 25 februari 2020 Postat 25 februari 2020 Snöslask här som fryser på. Får åka skridskor till jobbet imorgon.
Naymari Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 10 hours ago, Dark Of Light said: Åh vagott!!! 👍 Bra skit det där, man blir inte frisk men det blir bra jeffla roligare att vara sjuk. En rökig djävel det också, nästan så man behöver bestick. Har ett par rör liggande också. I förebyggande syfte. Verkligen! Bowmore 12 är min favorit bland ”billiga” single malts. 🙂 Första dagen idag på en fyra dagars låtskrivarcamp mot Japan och Korea. Har elva låtidéer med mig. Ska förhoppningsvis räcka. 🤔
Dark Of Light Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 10 timmar sedan, Fidden said: Lite småborgerligt av den där Bonham att med skylt visa ägarförhållandet. Är inte han död förresten? 1 timme sedan, Naymari said: Verkligen! Bowmore 12 är min favorit bland ”billiga” single malts. 🙂 Första dagen idag på en fyra dagars låtskrivarcamp mot Japan och Korea. Har elva låtidéer med mig. Ska förhoppningsvis räcka. 🤔 Virre ja... Tröttnade faktiskt på whiskyriet Jag gick över till the dark side och grottade ner mig i konjak. Men sedan så upptäckte jag rom. Ja inte staden och inte heller fisk ägg, utan sockerrörsdestillat. Lycka till!!!!!!!!!
Dark Of Light Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 1 timme sedan, slejnard said: Lycka till nay. May the tits be with u! How rock´n roll of you, sir.
Naymari Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 51 minutes ago, Dark Of Light said: Virre ja... Tröttnade faktiskt på whiskyriet Jag gick över till the dark side och grottade ner mig i konjak. Men sedan så upptäckte jag rom. Ja inte staden och inte heller fisk ägg, utan sockerrörsdestillat. Lycka till!!!!!!!!! Har hört många prata om rom också, men inte vågat gå dit. Visst ska det generellt vara lite rundare och snällare?
Dark Of Light Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 (redigerat) 1 timme sedan, Naymari said: Har hört många prata om rom också, men inte vågat gå dit. Visst ska det generellt vara lite rundare och snällare? Oja! Mycket sötare, ingen rökighet i allmänhet. Mycket kolatoner och vanilj/chocklad mm. En av mina favoriter, går ner som saft. En annan favorit Rom är måhända inte lika komplex som virre eller cognac för den delen, men det kan ibland vara en lättnad. Att hålla det enkelt. Nåja, det går allt att komplicera romandet också. Ljust - mörkt - olika länders varianter mm. Röker pipa och cigarr emellanåt och dessa drycker är ett fint komplement. Redigerat 26 februari 2020 av Dark Of Light
slejnard Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 Fick bli en pizza från Coop pd. Gudfadern! Grymt god 😋
Dark Of Light Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 1 timme sedan, slejnard said: Fick bli en pizza från Coop pd. Gudfadern! Grymt god 😋 Hm, vad kan det vara p den? Tomat, mozarella, stilettavskuret hästhuvud, vitlök, rödtjut och hämnd? Allt till ett pris you can´t refuse?😳
Dark Of Light Postat 26 februari 2020 Postat 26 februari 2020 2 timmar sedan, Neosus said: Vag... äh! ☺️ Vad tänkte du skriva?
Recommended Posts