slejnard Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Men men spelar man inte är det ju omöjligt 😮
slejnard Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Att vinna! Är även med i postkoden... hade haft ca 15000kr nu om jag skippat det!
Dark Of Light Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 7 minuter sedan, slejnard said: Att vinna! Är även med i postkoden... hade haft ca 15000kr nu om jag skippat det! Fast du bor kanske så pass ensamt att det skulle löna sig att vinna? Typ inte så många att dela med/post nr?
slejnard Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 9 minuter sedan, Dark Of Light said: Fast du bor kanske så pass ensamt att det skulle löna sig att vinna? Typ inte så många att dela med/post nr? Ja precis! Skulle nog bli ganska hög summa om det slog in rätt kod (pitt)
Fidden Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Köper aktier istället. Totalt har jag satt in ca 200k från mina två lägenhetsförsäljningar. Är värt det 4-dubbla idag. Får se om allt raderas ut av coronapaniken.
slejnard Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Härligt fidden! Har lite fonder och aktier också. Precis börjat med aktier så är lite rookie där. Visst spås en nedgång framåt hösten? Då kanske man ska byta fonderna några månader till nåt räntebärande? Såg att dom sjönk lite i fredags..
Dark Of Light Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Jag vet inte jag... Alltså allt hänger ihop. Corona, krig, politik. Spelar ingen större roll på lång sikt. Det är så jag tänker, började rätt tidigt med fonder. Ibland går det upp, just ner en smula men det lär ta sig igen. Som sagt, så svårt att sia om sådana här saker. Gillar inte att prata om pengar, men jag ska inte klaga.
Fidden Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Det är lite märkligt ändå att det känns mer ok att prata om spelvinster än investeringar.
Fidden Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Kanske för att det är jävligt tråkigt att referera en kvartalsrapport iofs...
slejnard Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Nä Pengar är inte allt... långt ifrån! Det jag lägger undan tänker jag att ha och använda till instrument och resor medans jag lever. Även om jag sparar lite till en ev pension så småningom. Om man har råd att bli pensio vs. Min sambo är ju litt äldre så vore kul att kunna gå liiiite i förväg
slejnard Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 3 minuter sedan, Fidden said: Det är lite märkligt ändå att det känns mer ok att prata om spelvinster än investeringar. Ja det är det faktiskt.
Fidden Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Det har för övrigt spåtts om börskrasch ända sedan förra kraschen kraschade. Livet är som en chokladask. Man vet inte när dom tar bort den gottigaste biten.
slejnard Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Min ekonomi har då blivit enormt bättre sen jag slutade dricka och blev sambo. Hade inte kvar en nickel förr när månaden var slut som ensamstående halvalkis. Så där ser jag många vinster 🙂
Fidden Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 För mig är det tvärt om. Jag blev singel och har nu råd att köpa whisky igen 😳😆
slejnard Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 2 minuter sedan, Fidden said: Det har för övrigt spåtts om börskrasch ända sedan förra kraschen kraschade. Livet är som en chokladask. Man vet inte när dom tar bort den gottigaste biten. Vad som sägs är att Trump gärna vill att börsen ska gå och gå.. men för eller senare rasar det. Brukar det inte vara typ vart 10e år det barkar? Den gick ju ner för nåt år sen men återhämtade sig och går nu som ett väl fungerande tåg ☺️
slejnard Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 1 minut sedan, Fidden said: För mig är det tvärt om. Jag blev singel och har nu råd att köpa whisky igen 😳😆 😄
Naymari Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Börsen är bra. Det enda alternativet vi egenföretagare har till pension. fast just nu sparar vi till bostadsrätt. 😎
Dark Of Light Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 (redigerat) 4 minuter sedan, Fidden said: För mig är det tvärt om. Jag blev singel och har nu råd att köpa whisky igen 😳😆 Dito!!!! 🤘 De kan allt vara dyra i drift di dära. Redigerat 22 februari 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Just nu, Naymari said: Börsen är bra. Det enda alternativet vi egenföretagare har till pension. fast just nu sparar vi till bostadsrätt. 😎 👍
Dark Of Light Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 2 minuter sedan, slejnard said: Vad som sägs är att Trump gärna vill att börsen ska gå och gå.. men för eller senare rasar det. Brukar det inte vara typ vart 10e år det barkar? Den gick ju ner för nåt år sen men återhämtade sig och går nu som ett väl fungerande tåg ☺️ Som sagt... Det behövs inte mycket för att få det att spåra ur. Det är ett spel.
Neosus Postat 22 februari 2020 Postat 22 februari 2020 Värst är ändå när folk som jobbat i hela livet ändå får skit i pension det gör mig förbajjad
Recommended Posts