Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
7 minuter sedan, slejnard said:

Att vinna! Är även med i postkoden... hade haft ca 15000kr nu om jag skippat det! 

Fast du bor kanske så pass ensamt att det skulle löna sig att vinna? Typ inte så många att dela med/post nr?

Postat

Köper aktier istället. Totalt har jag satt in ca 200k från mina två lägenhetsförsäljningar. Är värt det 4-dubbla idag. 

Får se om allt raderas ut av coronapaniken. 

Postat

Jag vet inte jag... Alltså allt hänger ihop. Corona, krig, politik. Spelar ingen större roll på lång sikt. Det är så jag tänker, började rätt tidigt med fonder. Ibland går det upp, just ner en smula men det lär ta sig igen. Som sagt, så svårt att sia om sådana här saker. Gillar inte att prata om pengar, men jag ska inte klaga.

Postat

Nä Pengar är inte allt... långt ifrån! Det jag lägger undan tänker jag att ha och använda till instrument och resor medans jag lever. Även om  jag sparar lite till en ev pension så småningom. Om man har råd att bli pensio vs. Min sambo är ju litt äldre så vore kul att kunna gå liiiite i förväg

Postat

Det har för övrigt spåtts om börskrasch ända sedan förra kraschen kraschade. Livet är som en chokladask. Man vet inte när dom tar bort den gottigaste biten. 

Postat
2 minuter sedan, Fidden said:

Det har för övrigt spåtts om börskrasch ända sedan förra kraschen kraschade. Livet är som en chokladask. Man vet inte när dom tar bort den gottigaste biten. 

Vad som sägs är att Trump gärna vill att börsen ska gå och gå.. men för eller senare rasar det. Brukar det inte vara typ vart 10e år det barkar? Den gick ju ner för nåt år sen men återhämtade sig och går nu som ett väl fungerande tåg ☺️

Postat (redigerat)
4 minuter sedan, Fidden said:

För mig är det tvärt om. Jag blev singel och har nu råd att köpa whisky igen 😳😆

Dito!!!! 🤘 De kan allt vara dyra i drift di dära.

Redigerat av Dark Of Light
Postat
Just nu, Naymari said:

Börsen är bra.

Det enda alternativet vi egenföretagare har till pension.

fast just nu sparar vi till bostadsrätt. 😎

👍

Postat
2 minuter sedan, slejnard said:

Vad som sägs är att Trump gärna vill att börsen ska gå och gå.. men för eller senare rasar det. Brukar det inte vara typ vart 10e år det barkar? Den gick ju ner för nåt år sen men återhämtade sig och går nu som ett väl fungerande tåg ☺️

Som sagt... Det behövs inte mycket för att få det att spåra ur. Det är ett spel.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.