Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag var jättesmal då, kände mig anorektisk/döende. när jag kom hem åt jag glass och chips i några veckor och blev mullig

Annons
Postat
1 timme sedan, slejnard said:

BNH- BajsNödigHet. Brukar köra det som kodspråk när man tex är på affären så kan man drabbas av akut BNH och istället för att skrika rakt ut att man är skitnödig så kan man diskret säga.. måste hem, fick akut BNH. 

Ja, då var min första gissning inte helt off iaf. 😄

Jåh, mooogna krappar är vi.

Postat

WS bästa? Ja det tycker då inte jag. Det hela blev som en överdekorerad julgrahn. Hårmetall, så långt ifrån bluesrötterna man kunde komma med konceptet. Näh, då gillar jag de gamla skivorna bättre. Mer gung och känsla och Jon Lords Hammond... Mumma.

Postat

Bidrag 4. Okej, bryter min trebokstäverspryl eftersom denna killen hade sån strul med medhörning att han drog ur skiten ur örat. Satte det ändå. Grymt. Låten var väl ok. 

Postat

Brödrosten menar jag.

Av snabbreprisen att döma, sweet baby Jesus, Joseph and doggystyle Mary... ska det vara såhär? Jag gjorde nog rätt val genom att titta på Jarhead på Netflixen istället.

1 minut sedan, Fidden said:

Smärtsamt. 

Minst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.