slejnard Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 5 minuter sedan, Dark Of Light said: ... och den borde rent logiskt sett bli bättre ju äldre och senilare vi blir. Vad sa du, vilken den? 😕
Neosus Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 6 minuter sedan, Neosus said: De va längesen jag gjorde de.. 😄 ...redan i decemberöverenskommelsen gick det utför.. 😑
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 9 minuter sedan, Dark Of Light said: ... och den borde rent logiskt sett bli bättre ju äldre och senilare vi blir. 8 minuter sedan, Dark Of Light said: Ja, tråden alltså. 3 minuter sedan, slejnard said: Vad sa du, vilken den? 😕 Som sagt...
Neosus Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 7 minuter sedan, Neosus said: ...redan i decemberöverenskommelsen gick det utför.. 😑 Och även före det nu när jag tänker efter... 😳
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 Hm, jag kan liksom se det framför mig. Som en klar sommarmorgon. Om blott några årtionden. Där sitter vi i våra rullstolar, nerkissade i våra äldreboenden (nåja, man kan väl få drömma). Kropparna behäftade med kateter, liggsår, blöjor och med dagens puré nerrinnande utefter mungipan. Skrivandes en del osammanhängande rappakalja i denna tråd. Framförallt om nationalfåglar, ost och kaffe.
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 Situationen då i framtiden är ju inte helt olik dagens om man ser på det hela lite ytligt. Men tänk er... Slej som inte längre orkar skotta snö utan får istället gnälla över att "snöröjningen inte sköts som på hans tid minsann". Neo kritiserar hemhjälpen om inte ens har vett att förse honom med vettiga ostar längre utan ngn slags smaklös sörja på tub. CHAE leder en tröstlös kamp mot väderkvarnarna i studio.se pga att han med ålderns rätt blivit avsatt som moderator och gärna tar upp det i alla trådar som förekommer på forumet, med ständiga avstängningar och identitetsbyten som flöjd. DoL sorgset betraktar sin grannkäring som inte längre bär upp vare sig det ena eller det andra. Allt hänger ner, speciellt i fram. Som ett par förlamade taxöron.
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 5 minuter sedan, Neosus said: ...vilken sort? Pålägg.
Neosus Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 Det gäller att se ljust på framtiden speciellt när det ä mörkt.
Neosus Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 44 minuter sedan, Neosus said: Vart är vi på väg? 😳 Chansar på Ljusdal! 😑
slejnard Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 Gott scenario dol! 😄 strax iväg till Arnemark då 🙂
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 (redigerat) 1 timme sedan, Neosus said: Ägg är gott! ☺️ JA! Det pratas alldeles för lite ägg här i tråden! 55 minuter sedan, slejnard said: Gott scenario dol! 😄 strax iväg till Amerikat då 🙂 😳 Redigerat 4 januari 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 (redigerat) 38 minuter sedan, slejnard said: 😑 tjejer å frisyrer... Anar jag en viss avundsjuka här? Redigerat 4 januari 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 Fast det är ju inget nedsättande i det! Jag själv föredrar rakat... hrm.
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 De är ju så små så att det går åt många på ett dussin.
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 Var det 70st års-kalas han skulle gå på, vår käre Slej?
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 Tänk så många 1 åringar det ändå finns där uppe. Glesbygd och allt...
Dark Of Light Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 Ja med glesbygd menar jag inte hans frisyr utan trakterna där han bor, alltså. ☺️
Neosus Postat 4 januari 2020 Postat 4 januari 2020 Semifinal Kanada Finland Jag tror att nån av dom kommer att vinna... ikväll. Bara va ja tror tror ja va
Recommended Posts