slejnard Postat 15 februari 2020 Postat 15 februari 2020 9 minuter sedan, Neosus said: Leende guldbruna brunöga! DÄR har du en bra början på en svensk text...... 😱 Tror jag snor den 😮☺️
Gäst Postat 15 februari 2020 Postat 15 februari 2020 (redigerat) https://radio.garden/ värt att ta en titt. VECKANS TIPS!!!!!!!!!!!! Redigerat 15 februari 2020 av ewroL
Gäst Postat 16 februari 2020 Postat 16 februari 2020 (redigerat) jag är medial. Mariah Carey har en kostym gjort på döda spindlar och två lotusblommor av ljus i huvudet. Hon har avtal om framgång i musik och berömmelse (med en demon). Så hon är själlös sedan länge. Jag såg en identitetsbild på henne en gång. Hon är en nature-woman. Pocahontas. Förmörkad. Påminner om en häxa men är inte det. Redigerat 16 februari 2020 av ewroL
Gäst Postat 16 februari 2020 Postat 16 februari 2020 första gången jag hade sex var med en modellsnygg fransk man i Paris på en innergård utomhus när jag var 18 år. Jag misstänker att han sålde sex fast detta var inget sånt.
slejnard Postat 16 februari 2020 Postat 16 februari 2020 Jaha okej. Inget sånt här men väl en rejält tilltagen KPD
CHAE Postat 16 februari 2020 Trådstartare Postat 16 februari 2020 9 timmar sedan, ewroL said: jag är medial. Mariah Carey har en kostym gjort på döda spindlar och två lotusblommor av ljus i huvudet. Hon har avtal om framgång i musik och berömmelse (med en demon). Så hon är själlös sedan länge. Jag såg en identitetsbild på henne en gång. Hon är en nature-woman. Pocahontas. Förmörkad. Påminner om en häxa men är inte det. 8 timmar sedan, ewroL said: JAG ÄR MEDIAL 8 timmar sedan, ewroL said: första gången jag hade sex var med en modellsnygg fransk man i Paris på en innergård utomhus när jag var 18 år. Jag misstänker att han sålde sex fast detta var inget sånt. Tyckte väl att det varit sällsynt tyst från dig på ett tag. Keep calm and go easy on the drugs.
Naymari Postat 16 februari 2020 Postat 16 februari 2020 9 hours ago, ewroL said: JAG ÄR MEDIAL ”Medial är en anatomisk term som avser en position in mot kroppens centralaxel. Nyckelbenets (clavicula) led mot bröstbenet(sternum) utgör till exempel benets mediala ände.” https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Medial 🤔🤔🤔🤔
Dark Of Light Postat 16 februari 2020 Postat 16 februari 2020 12 minuter sedan, Naymari said: ”Medial är en anatomisk term som avser en position in mot kroppens centralaxel. Nyckelbenets (clavicula) led mot bröstbenet(sternum) utgör till exempel benets mediala ände.” https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Medial 🤔🤔🤔🤔 Han kanske bara vill tala om att han är i balans? ☺️ 10 timmar sedan, ewroL said: jag är medial. Mariah Carey har en kostym gjort på döda spindlar och två lotusblommor av ljus i huvudet. Hon har avtal om framgång i musik och berömmelse (med en demon). Så hon är själlös sedan länge. Jag såg en identitetsbild på henne en gång. Hon är en nature-woman. Pocahontas. Förmörkad. Påminner om en häxa men är inte det. Ville bara tala om att jag inte har varit inblandad i detta! 😑
Neosus Postat 16 februari 2020 Postat 16 februari 2020 Jag tror faktiskt att Mariah Carey ÄR jävulen!
Dark Of Light Postat 16 februari 2020 Postat 16 februari 2020 Mannen i bakgrunden är ställföreträdande huspianist på Vikt Väktarna.
CHAE Postat 16 februari 2020 Trådstartare Postat 16 februari 2020 28 minuter sedan, Dark Of Light said: Han kanske bara vill tala om att han är i balans? ☺️ Ville bara tala om att jag inte har varit inblandad i detta! 😑 😆😄 7 minuter sedan, Dark Of Light said: Mannen i bakgrunden är ställföreträdande huspianist på Vikt Väktarna. Nej, det där är Edward Blom pre-SVT.
Recommended Posts